Hallo, Eind oktober ben ik bevallen van onze kleine. Sinds dien heb in erg last van mijn knieen. Met name als ik door mijn knieen buig en met trappen lopen doen ze echt zeer. Zijn er meer die hier last van hebben?En hebben jullie enig idee waneer het overgaat?
Hoi Lin! Een heel herkenbaar verhaal, bij mij kwam het ook pas na de bevalling opzetten. Wil je niet ontmoedigen maar heb er zeker een half jaar last van gehad. Ook had ik erg veel last van mijn linkerpols, das nu sinds anderhalve maand ook verdwenen. Ik heb geen idee waarom ik er last van had, en waarom het weg is gegaan. Hopelijk ben jij er eerder vanaf! Succes ermee hoor!
Hoi Lin! Ik lees net jouw bericht en denk: hé dat heb ik ook!Ik heb echt zelfs pijn in mijn knieën als ik gewoon op de bank zit of op bed lig.Echt zo'n zeurderige pijn.Ik dacht dat het was doordat ik toch al zwakke knieën heb,maar nu ik jouw bericht lees,denk ik er ineens aan dat ik het inderdaad ook pas weer sinds mijn bevalling heb.Weet ook niet wat het is,dus lees mee.Ben benieuwd!
Hoi, Ja, zie net ook jouw topic. Hier ook hetzelfde probleem. Het blijkt dat ik na de bevalling ook kamp met pijnlijke knieën, weet ook niet wat het is. Ik dacht het gaat weer voorbij. Ik heb ook pijn bij het buigen, bukken, trappen lopen, wanneer ik uit bed stap, etc. Ik had eigenlijk nooit last van mijn knieën. Vindt het toch een beetje raar.. :Ik lees ook mee. Weet jij als iets meer hierover of is het nu over, Lin?
Hoi, Ik vond het ook inderdaad best raar maar er is hoop! De laatste twee weken heb ik er minder last van. Maar het blijft best gek he. Je zou niet verwachten na een bevalling last te hebben van je knieen.Maar als ik terug denk. Ik heb tijdens de persweeen behoorlijk kracht gezet tegen de verloskundige(Ik mocht haar omduwen haha)Dus misschien heeft het daar mee te maken?Het blijft toch een soort oerkracht! Wel fijn dat jullie het ook het herkenen. Hopelijk zijn we er snel vanaf! gr Linda
Ik heb idd ook last van mijn linkerpols en arm, volgens mij komt het (in elk geval bij mij) doordat ik mijn kindje voornamelijk links draag. Die last van mijn knieen heb ik ook, heb het ook in mijn enkels. Ik heb begrepen van mijn mensendiecktherapeut dat het hormonaal is. Een soort restant van de zwangerschap. Errug leuk: denk je net dat je overal vanaf bent..... Vind het trouwens wel grappig dat zo veel mensen dit hebben, dacht dat ik de enige was Groetjes Rosa
Hoi dames, Gelukkig is er hoop Tja, heel raar die kniepijn. Ik mocht tijdens de persweeën ook afzetten tegen de gyneacoloog en haar assistent. Zou best kunnen dat het daarmee te maken heeft of zoals Rosao schreef iets hormonaals... Hopelijk wordt het al gauw minder en houdt het op!