Pfff meiden ik word helemaal gek! Ik heb vanochtend om 10.00 weeen gekregen...niet heel heftig meer het harde buiken gevoel. De VK kwam en alles zat nog potdicht...zij dacht aan oefenweeen. Maar nu om 23.10 heb ik ze nog steeds maar nu voelen ze echt anders (steken onderin mijn vagina) en een menstruatie achtig gevoel. Het is niet zo dat ik ze weg moet puffen maar ze zijn er wel elke 5 minuten. Heb net al een uur onder de douche gestaan maar het zakt niet af. Ik vind het zo vervelend om de VK weer te moeten bellen ik ben bang dat ze weer voor niks komt. Maar ik weet wel dat ik zo de nacht niet door kom...daar zijn ze weer te heftig voor. Iemand tips om de oefenweeen weg te krijgen? Groetjes Debby
Ik zou toch je vk weer bellen meid. Je valt ze echt niet lastig,daar zijn ze voor. Zelf dacht ik bij mijn zoontje ook oefenween te hebben, ik hoefde ze ook niet weg te puffen of zo. Maar ik bleek toch al begonnen te zijn met bevallen, dus gewoon bellen.
Ben benieuwd wat je gedaan hebt... dat het 's ochtends oefenweeen waren, wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat dat 's avonds nog steeds zo was. Bellen dus, daar zijn ze voor!
Je bent in elk geval nog niet online. Dus of nog lekker aan het slapen of heel druk bezig. Spannend hoor! Succes
Hai meiden, Nou toch gebeld gisterenavond omdat de steken echt pijnlijk werden. Ik moest wel direct door naar t ziekenhuis omdat ik nog geen 37 weken zwanger ben. Ze hebben me daar aan de CTG gelegd en een echo gemaakt. Een half uur later stopte de weeen uit zich zelf Ik voelde me echt vreselijk opgelaten. De kleine deed het verder onwijs goed...en vruchtwater heeft ze ook nog zat. Ze kon zien dat ze flink met d'r hoofd naar beneden aan het duwen was en het zijn dus indalingsweeen geweest (waarschijnlijk) in ieder geval geen ontsluiting. Ben gisteren om 03.00 in slaap gevallen om pas net wakker te worden. Ik was heeeeeeeeeelemaal op. Thanks voor jullie berichtjes...het kan nu nooit meer lang duren (hoop ik ) Groetjes Debby
Oh mennn dat zal je altijd zien, dat het dan ophoudt, ik kan me voorstellen dat je je opgelaten voelde! Gelukkig heb je nu wel weer een bevestiging dat het allemaal goed gaat met de kleine Hopelijk gaat het snel beginnen, spannend hoor!
Och, je stuurt ze toch niet zelf aan die weeen? Beter gebeld en voor niks naar het ziekenhuis, dan dat je niet gebeld had en halverwege de nacht alsnog met grote spoed had mogen rijden.... Maar hopelijk duurt het niet lang meer,
Fijn dat er nog niks serieus is! Het zou mooier zijn als ze nog even bleef zitten. Het zegt volgens mij niks over het moment van bevallen hoor! Reken op 42 wk dan valt het altijd mee Succes!
Nee klopt zei de GYN ook al...kan morgen zijn maar ook met 42 weken. Ga inderdaad uit van 42 weken...maar dan duurt t ook niet zo lang meer...nog maximaal 5 weken Hoop toch dat ze volgende week van plan is om te komen hoor...van mij mag 't 8) Thanks voor jullie berichtjes