ongesteld en toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nourenyasmin, 17 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nourenyasmin

nourenyasmin Bekend lid

19 jan 2013
    566
    0
    16
    fulltime mama
    Hoi allemaal,
    Ik ben benieuwd hoevaak dit voorkomt..
    Ik ben in mei 2012 bevallen van onze eerste dochter. (na het stoppen met de pil, maar 1 keer ongesteld geweest en toen gelijk zwanger). Na de bevalling heb ik de pil nooit meer geslikt, maar door de borstvoeding bleef mijn menstruatie steeds uit. Nu ben ik van het weekend voor de tweede keer ongesteld geworden sinds de bevalling (terwijl ik eigenlijk een beetje hoopte toch zwanger te zijn van de 2e;)) nu heb ik wel een aantal symptomen van een beginnende zwangerschap. Weten jullie misschien hoe groot de kans is dat je toch zwanger bent, ondanks dat je ongesteld wordt.
    of zijn er veel vrouwen die dit hebben gehad?

2. susan84

susan84 Niet meer actief

Ik denk dat alleen een zwangerschapstest je daar antwoord op kan geven. Je hoort weleens dat er bloedingen (wat lijkt op menstruatie) voorkomen tijdens de zwangerschap, maar of dat nu bij jou ook het geval is, weet je pas na een test denk ik. Succes!

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Weet wel dat je last van je hormonen hebt na net stoppen met de bv.....
    Maar doe eens een testje!

4. Mum82

Mum82 Actief lid

26 nov 2012
    110
    0
    16
    Brabant
    Ik heb de pil wel geslikt maar was hem een 3 keer vergeten de eerste 2 weken. In week 3 ook een bloeding gehad, waarvan ik hoopte dat het een innestelings bloeding was maar helaas een nega zwangerschaps test en een hele week ongesteld..
    Maar niks is uitgesloten!

5. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    In het programma I didn't know I was pregnant op TLC zijn de vrouwen ook telkens 'ongesteld' (bloedingen) dus het kan zeker wel, maar het komt wat minder voor. Ik zou dus zeggen: testen maar :D

6. nourenyasmin

nourenyasmin Bekend lid

19 jan 2013
    566
    0
    16
    fulltime mama
    Ja in dat programma zie ik het ook altijd!
    Maar buiten het programma om heb ik het eigenlijk nog nooit gehoord;)
    En ben nog niet gestopt met de bv, dus die hormonen kunnen het niet zijn denk ik.
    ga morgen dan toch maar eens testen voor de zekerheid.

Deel Deze Pagina