Eindelijk, eindelijk goed nieuws - wat zeg ik - FANTASTISCH NIEUWS! Door een laagliggende placenta had ik sinds december bloedverlies met als gevolg: platte rust. Het bloedverlies stopte eind januari maar na onderzoek bleek dat de placenta maar lichtjes opgeschoven was en het risico er dus nog altijd was. Dus nog steeds platte rust. Vandaag ben ik opnieuw naar de gynaecologe geweest en zij vertelde mij dat de placenta helemaal opgeschoven is - het risico is dus verdwenen, ik kan normaal bevallen en ik mag terug gaan werken \/ Al die scenario's van prematuur kindje, keizersnede, bevallingsverlof dat ik zou verliezen (moest ik tot het einde van mijn zwangerschap thuisgebleven zijn), het is allemaal van de baan! Mensen, ik wilde het gewoon even kwijt - het is voor ons een FANTASTISCHE DAG!
wow das idd goed nieuws Gefeliciteerd joh! En nu lekker gaan genieten van de rest van je zwangerschap
De euforie duurt nog altijd verder Ik had niet durven dromen dat ik zo'n goed nieuws zou krijgen... na al die weken van platte rust, na al die angsten en onzekerheid... Elke dag die teleurstellingen wanneer ik moest vaststellen dat ik terug bloedverlies had. De uren die ik op de sofa doorbracht, denkend aan alles - de uren die niet voorbij leken te gaan... En nu is het allemaal voorbij! Ik kan het nog steeds bijna niet geloven Ik zit hier nu op t werk, heb net mijn middagpauze achter de rug... veel werken heb ik nog niet kunnen doen, iedereen komt langs om te zien hoe het gaat Ik doe het inderdaad wel kalm aan hoor, ik ga geen onnodige risico's nemen. Zo had ik mijn chef al laten weten dat ik 2 keer in de week van thuis uit zou werken - zijn reactie: neen hoor, jij gaat 3 keer in de week van thuis uit werken en jij komt maar 2 keer naar kantoor... 'n fantastische mens! Goh en ik hoop dat ik hiermee ook 'n hart onder de riem kunnen steken heb van meiden die ook in 'n moeilijkere periode zitten - je ziet: het kàn goed uitdraaien! Heel erg bedankt voor de lieve berichten trouwens!