hallo, Vraagje? Ik voel me ongeveer 2 maanden anders als anders , heb toen eigenlijk 3 weken last van mijn borsten gehadn en dan werd ik een week ongesteld( maar niet zoals anders en dan weer 3 weken lang last van de borstenzo ging het wat door Ik heb de volgende symptomen - nu niet meer last van de borsten maar is al geweest ben verschrikkelijk moe heel veel huilen dan weer heel vrolijk spierpijn in onderbuik hele harde buik dan zeggen ze wat ben je bleek en ben dan ook heel koud net of ben je wat grieperig. . . . heb een tijdje geldeden wel een test gedaan negatief .. ben naar dokter geweest die zei dat het mijn hormonen waren met wat overspannen symptomen heb daar dus geen test meer gedaan . ben wel te bloedprikken geweest kan ik maandag over bellen (zouden ze in zon`n algeheel bloedonderzoek ook testen of je zwanger bent.?) zijn er meiden die wel gewoon ongesteld warenm en ookdit ongeveer hebben meegemaakt en toch zwanger ? Groetjes saar
Ik had wel dezelfde symptonen, maar was niet ongi geworden. Er zijn natuurlijk wel vrouwen die toch nog ongi worden ookal zijn ze zwanger. Ik zelf iig niet. Misschien dat je er over een paar dagen toch even een testje er tegen aan moet gooien, ik zou het zo ook niet weten. Suc6 ermee meid!
Hoi hoi, Ik had dat ook allemaal, bij mij kwam er zelfs bij dat ik vorige maand 1 dagje bruin bloed had en dat was dan mijn ongi. Voorderest had ik alles net als jij, misselijk, zere borsten etc etc Maar toch gewoon ongi geworden precies op de goede dag, helaas... het kan dus wel...