Help, ik heb last van verschillende symptomen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Daphne1989, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne1989

10 dec 2007
    69
    0
    0
    Ik heb last van obstipatie, mijn darmen zijn continu aan het rommelen, opgeblazen gevoel, soms last van opboeren, heel veel steekjes links en rechts in mijn onderbuik,vlagen van misselijkheid, duizeligheid, vermoeid, vooral zeer moeie ogen, zeer kort af en meer plassen dan normaal last van puistjes en warm/koud vlagen .. Een week geleden had ik opeens een trekkerige pijn in mijn rechteronderbuik

wat wilt dit allemaal zeggen?

2. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Heb je al een test gedaan?

3. Daphne1989

10 dec 2007
    69
    0
    0
    ja ongeveer een 3weken terug maar dat was voor dat ik last begon te krijgen van bruinverlies met een beedje bloed bij, het was ook heel raar, meestal voor men maandstonden heb ik ook bruin verlies, maar dan echt heel bruin, dit was meer hoe zou ik het moeten zeggen zo wat heeel donker rood achtig, heb ik nog nooit gehad nu heb ik sinds kort dan weer last van een dikke witte slijm

4. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Ik heb het in je vorige topic ook al gezegd .
    Doe een test dan weet je meer.

5. Daphne1989

10 dec 2007
    69
    0
    0
    mijn vriend wilt dat ik liever nog geen test doe, ik moet 11janu naar genocoloog gaan , mijn vriend heeft gezegd wacht af tot dat je geweest bent maar ondertussen zit ik met de onzekerheid ik kan nu eigenlijk alleen maar wachten en zien of ik mijn regels deze maand ga krijgen

6. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Ik zou gewoon testen
    het is jou lijf en jij zit in onzekerheid.

7. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Niemand op dit forum zal ooit kunnen aangeven of iemand wel of niet zwanger is. Er wordt alleen wat vergeleken en gespeculeerd.
    Je lijkt nogal onzeker en volgens mij denk je dat de kans op zwangerschap er wel degelijk is.
    Een test geeft heel wat meer informatie.

Mijn mening: als jij wilt testen moet je dat gewoon doen.
    Als je vindt dat de mening van je vriend de doorslag geeft, dan moet je nu gewoon niet te veel hierover nadenken en wachten tot januari, anders word je gek ;)

D.

8. Daphne1989

10 dec 2007
    69
    0
    0
    mijn vriend en ik proberen al een jaar om een kindje te krijgen , maar telkes is het nix, nu heb ik wat meer hoop en heb dan zo wat liever dat ik met mensen kan praten die heer mee ervaring hebben, in plaats dat ik het opkrop, de meeste van jullie heb ervaring met zo een dingen, ik voel me dan goed als ik erover kan praten

9. Daphne1989

10 dec 2007
    69
    0
    0
    ik heb zonet is uitgerekend wanneer mijn laatste menstruatie was, nu ben ik blijkbaar al 6 dagen overtijd

10. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Snap even helemaal niks van je tpoics :( ene keer ben je jaar bezig en andere keer gewoon aan de pil of ligt dat nu aan mij :(: :(

11. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    raar hoor :(

12. Daphne1989

10 dec 2007
    69
    0
    0
    af en toe stop ik een maand of 2 met mijn pil, mijn moeder houd namelijk in de gaten of ik mijn pil wel neem,en ik heb horen zeggen dat als je af en toe stopt met je pil dat je ook zwanger kan geraken, en ik doe dat al een jaar dat bedoelde ik

13. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    :confused: Gaat nergens over sorry begrijp er niks van :confused:

14. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Daphne,

Wil je proberen je vragen in één topic te stellen? Op die manier voorkom je dat er een regen aan nieuwe topics ontstaat. Wil je hierop letten? Dan laat ik dit topic open en sluit ik de rest.

Succes,
    Josien (moderator)

15. Daphne1989

10 dec 2007
    69
    0
    0
    sorry ik vergeet soms dinges erbij te zetten die mij wat later te binnen schieten het spijt me

16. Daphne1989

10 dec 2007
    69
    0
    0
    ik stop er mee ze lachen toch alleen maar met mij wat maakt het uit

17. Tessatje

Tessatje Actief lid

8 sep 2007
    191
    0
    0
    Nee hoor ze lachen je helemaal niet uit. Het is alleen raar dat je paar dagen overtijd bent en hier je vragen komt stellen terwijl je makelijk een test kan doen. Zo heb je geen vragen of twijfels meer dan weet je het zeker. Nou ga gewoon een test doen en laat het ons weten....:)

18. Daphne1989

10 dec 2007
    69
    0
    0
    ik heb 2weken terug een test gedaan, de apotheker had gezegd dat ik met gemak zou kunnen testen ik teste negatief, en sindsdien is het allemaal begonne

19. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Misschien ben ik wat kortaf maar je gaat toch gewoon naar de winkel en koopt een test en doet die nu twee later gewoon weer (ik testte ook pas na 8 dagen postief) Ik zou me in die zin niet zo veel van mijn man aantrekken, ik wil dat dus dat doe ik ook. Nee, ladies ik ben geen verwend nest, maar doe wel wat ik wil met mijn lijf,..

En waarom houd je moeder je pilgebruik bij?

20. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Hahahah nu moet ik wel even lachen weet je zelf wel wat je tiept sorry hoor :confused: eerst heb je 3 weken geleden een test gedaan nu weer 2 je bent aan de pil en probeert al 1 jaar zwanger te raken.
    Dat doe je om dat je moeder het anders ziet dat je je pil niet slikt .
    Vraag me af hoe jong je bent ? :confused:

Deel Deze Pagina