Hoe is het verloop van cyclus na een miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Ny81, 8 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ny81

Ny81 Lid

5 sep 2006
    80
    0
    0
    Hallo,

Na enig twijfelen, toch maar even een berichtje plaatsen. Ik heb 3 okt. een miskraam gehad. Daarna heb ik de volgende cyclus afgewacht. die was behoorlijk later 29 nov.

Nu ben ik hierna maar weer van mijn eerste duidelijke cyclus uitgegaan. (ben maar 1 keer ongi geworden na het stoppen met de pil, daarna meteen zwanger) En ik dacht ook symptomen te hebben. Maar helaas....niets....ook geen positieve test. Dus ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben.

Maar ik word hier wel gek van! :cry: Niet ongi en een negatieve test. Dus ik ga er vanuit dat de cyclus nog niet in orde is...

Wie heeft dit ook gehad?
    Hoe lang duurde het voordat je weer een normale cyclus had?

Ik hoop dat iemand een antwoord heeft....

dan ben ik een beetje gerust gesteld.

2. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Hey Ny,

Ik kan niet echt een antwoord geven op je vraag, mijn cyclus is al altijd redelijk regelmatig geweest, en na MK tot nu toe ook nog.
    Maar er zullen nog wel meiden reageren die je vraag kunnen beantwoorden.

Is wel vervelend, nog niet ongi en negatieve test, anders eens contact opnemen met je gynae of huisarts?

succes!
    flyke

3. Ny81

Ny81 Lid

5 sep 2006
    80
    0
    0
    Dank je wel voor je reactie. Natuurlijk heb ik ook al gedaht aan de HA. Maar ik wilde nog even wachten. Ik heb het gevoel dat m'n lichaam me in de steek laat.

Voel me gewoon vreemd.

Ik probeer nuchter te blijven en ik denk maar aan die negatieve test. Dus niet zwanger, totdat het tegendeel bewezen is.

groetjes Nynke

4. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Ja, ik kan het me ergens wel inbeelden, ik zat na mijn MK ook voortdurend te wachten tot ik voor het eerst terug ongi werd, pas dan voelde ik me wat beter, was terug een nieuwe start voor een nieuwe ronde...en het vertrouwen in mijn lichaam was er terug.

Ik duim dat het misschien toch een positieve test wordt, en zoniet dat je zo snel mogelijk ongi mag worden, kan je er ook terug tegenaan!

succes!
    flyke

Deel Deze Pagina