Pijn in liezen...

Discussion in 'Zwangerschap' started by Nora1983, Apr 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

Dec 21, 2011
    2,624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Heb sinds zaterdag pijn in mijn liezen, en dan voornamelijk op de plek tussen mijn benen. Ik weet niet of dit bij de zwangerschap hoort of dat het overbelast is. Heb namelijk zaterdag ons huis schoongemaakt(wat ik elke week doe)en sindsdien heb ik erge last. Normaal gesproken heb ik dat dus niet.
    Ik krijg ook meer last als ik heb gehurkt of stil heb gezeten en weer moet lopen. Dan loop ik bijna mank.
    Zouden deze spieren nu ook extra gevoelig zijn door de zwangerschap? ik vraag me af of er meiden zijn die dit herkennen.

Oja, ik begin overigens binnenkort met zwangerschapsgym bij cesartherapie, ik ga het daar sowieso navragen.

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Ik heb het bij mijn zwangerschap nooit gehad, maar het klinkt eigenlijk wel logisch wat je zegt. Kan me dat zo wel voorstellen dat dat daar gevoeliger is nu.

Inderdaad even navragen meis.

3. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

Apr 6, 2012
    2,254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Ik heb het soms alleen bij het opstaan

4. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

Feb 23, 2013
    1,276
    17
    38
    Female
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Ik herken het wel.. Ik loop nu zelf ook met deze klachten alleen heb ik ook erge pijn in mijn onderrug en krijg ik soms pijnscheuten waardoor ik gewoon door m'n benen heen zak.. Morgen moet ik langs de huisarts.. Grote kans op bekkenproblemen vertelden ze mij.. Maar die pijn in je lies (met name tussen de benen, net langs de vagina, sorry voor details haha) die heb ik ook..

5. Apenijn

Apenijn Bekend lid

Dec 17, 2012
    741
    0
    0
    Zo begonnen mijn bekkenklachten... Hop even langs een goede fysio, die kan je zo vertellen of dat het ook is en je tips, adviezen en oefeningen geven mocht het zo zijn. Hoe eerder hoe beter! Succes!

6. Blondje89

Blondje89 Actief lid

Jun 14, 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat had ik ook vorige week, en gister is er bij mij een trombosebeen geconstateerd!
    Het hoeft niet maar hou in de gaten of je been/enkel wat dikker word en verkleurd.

7. Erzi

Erzi Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    1,463
    676
    113
    Female
    Zuid-Holland
    Bij mij begon zo mijn bekken klachten.. Sinds kort ga ik naar de fysio.. En de pijn is zo goed als weg.. Zit wel in de ziektewet.. Heb gewoon zwaar werk waardoor ik mijn rust niet kan nemen en ik het vererger

8. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

Dec 21, 2011
    2,624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik ga maandag naar cesar-therapie, voor de 1e "zwangerschapsles". Ik kaart het meteen aan, mss is het idd wel bekkeninstabiliteit...Hoop het niet, zit er niet op te wachten, maarja...

Share This Page