Hallo dames, Ik ben op dit moment 12 weken zwanger van een tweeling. Heb al een behoorlijk buikje, en de zwangerschapsklachten nemen eindelijk een beetje af. Nu heb ik alleen sinds de afgelopen dagen soms hele erge en felle steken in mijn buik. De plek is ook wisselend dan weer onderin, maar soms ook in mijn zij of ten hoogte van mijn ribben in het midden. Weet iemand wat dit kan zijn en waar het door komt? Ik probeerde het op te zoeken en daar vond ik dat het kon komen door te veel doen en te druk zijn, maar dat lijkt me in mijn geval nog een beetje vroeg.. En ik kwam uit op bandenpijn maar voel je dat nu al en voel je dat ook soms in je zij en bovenin je buik? Groetjes Wepie.
Volgens mij kan dit wel bandenpijn zijn en ook het groter worden van je baarmoeder. Ik denk niet dat het iets is om je zorgen om te maken! Zelf ben ik 11 weken zwanger en heb af en toe ook een felle steek her en der. Ik heb begrepen als je langdurige buikpijn hebt, en ook continu, je even de verloskundige moet bellen. Maar wat jij beschrijft klinkt herkenbaar hoor!
hallo wat fantastisch, een tweeling! ik ben 16 w zwanger van een kindje en volgens het boekje krijg je pas bandenpijn bij 20 weken. ik heb de meest felle steken al sinds week 15 een tweeling lijkt me dat je het nog eerder voelt ja!
bandenpijn hoef je niet tot week 20 op te wachten hoor al is het er 1.. niemand is zwanger volgens het boekje het is meer een soort guideline met wat het kan zijn wat je op dat moment voelt. de groei van je baarmoeder kan ook pijnlijk zijn. maar wat jij beschrijft lijkt me idd bandenpijn
Hier bandenpijn vanaf week 10 ongeveer. Dit is wel mijn 2e zwangerschap. Ze zeggen dat je bij een 2e,3e,4e etc sneller last van bandenpijn hebt omdat deze al een zijn uitgerekt. Ik ga een verstevigingsband aanschaffen denk ik. Wellicht is dit ook wat voor jou aangezien er in jou buik 2 groeien en je sneller groeit!