geen geslachtsgemeenschap

Discussion in 'Zwangerschap' started by Kiki x, Jun 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kiki x

Kiki x Lid

Jun 15, 2014
    50
    0
    0
    Hallo,

Ik ben 20 weken zwanger , maar vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was ( bij 3 weken) heb ik en mijn vriend geen geslichtsgemeenschap meer gehad. Nu ben ik 20 weken ik wil heb er terug nood aan. Maar mijn vriend wil het niet tot dat ik bevallen ben . omdat hij bang heeft dat er iets mia zou gaan met mijn zwangerschap door de seks. Wat moet ik doen?

2. Sarah82x

Sarah82x Actief lid

Mar 2, 2014
    310
    0
    16
    Hoi Kiki,

dat is niet fijn, maar hebben meer mannen "last" van wat ik zo hier en daar lees. Het is misschien goed om eens op internet informatie hierover op te zoeken en hem te laten lezen. Wellicht stelt hem dat wat gerust. Want vrijen kan gewoon!!
    Begin anders eens met wat knuffelen en handwerk ;) Misschien komt hij dan in de stemming en ontspant hij wat.
    Sommige mannen vinden het ook 'gek' om te vrijen met het idee dat er een kleintje tussen jullie in zit. Opbouwen helpt hem misschien.
    Succes maar ik hoop vooral veel plezier, tussen de laken dan met name ;)

3. Hoek

Hoek Actief lid

Dec 11, 2013
    442
    0
    0
    Poeh lastig. Op dit moment kan ik bijna alleen maar denken en doen aan seks met mijn partner. Hij wil gelukkig maar al te graag..., maar goed daar heb jij niets aan hihi...

misschien helpt een lang voorspel? Dan is t voor jullie beide zo heftig op een gegeven moment dat hij wel wil?

En als hij echt niet in je wil dan moet je dit ook respecteren. Mijn partner vond t in het begin ook raar, maar nu niets meer van te merken.

4. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Er gaat echt niks mis hoor.. wij hebben ook gewoon seks , welliswaar een stuk minder.

Laat je verloskundige je vriend overtuigen , als je op controle bent. Wij hebben het bij de 1 e echo ook gevraagd , en ze zei dat het absoluut geen kwaad kan.. succes meis !!

5. Kiki x

Kiki x Lid

Jun 15, 2014
    50
    0
    0
    Bedankt voor alle reacties ! Ik zal het er met hem straks in ben nog eens over hebben, of zelf het initiatief nemen en eens met hem spelen. Hopen dat hij deze keer toezegt !

6. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

Aug 20, 2009
    4,390
    1,667
    113
    Female
    Randstad
    Jep hier ook zo man, maar dat komt door dat ik veel in het zkh loop ivm pijnlijke harde buiken en wat bloedverlies. Hij is bang iets in gang te zetten en wil het daarom niet. Ik heb dr wel moeite mee maar begrijp zijn standpunt.

Ik tel de weken af iig :p

7. Hoek

Hoek Actief lid

Dec 11, 2013
    442
    0
    0
    Laat hem ontspannen op bed liggen en smeer hem helemaal in met body lotion. Ontspannender kan het niet worden voor hem.

8. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

Apr 21, 2007
    3,869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    En anders, als hij het echt niet wil, om het maar even plat te zeggen, elkaar met de hand tot het hoogtepunt brengen. Respecteer je zijn angst, maar doet het niets af aan jullie seksuele relatie.

9. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    3,357
    678
    113
    Female
    Haarlem
    Ik ben ook 20 weken zwanger en hier ook maar hooguit 3 of 4 keer seks gehad sinds ik zwanger ben (weten het sinds 3.3 weken). Ik mpet eerlijk zeggen dat ik er zelf ook niet echt behoefte aan heb. Mijn vriend vind het een raar idee en vind het nu ik zo dik ben helemaal geen fijn idee. Gelukkig kunnen we allebei een tijd zonder en het zal er vast binnenkort wel weer van komen, want om nou nog tot na de bevalling ergens geen seks te hebben is ook weer zo wat. :p

Als je zelf zin hebt, zal.je hem moeten zien te verleiden en ervoor zorgen dat hik zijn gedachten even ergens anders heeft ipv bij het zwanger zijn!

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    eeeh, je man overhalen tot seks omdat er in principe niks kan gebeuren werkt natuurlijk ook niet zoals sommigen wel zeggen, als hij zich er niet prettig bij voelt, tja, dan niet! tegen zwangere vrouwen die niet willen en de man wel zeggen we toch ook niet, gewoon lekker in laten smeren dan wil je wel hahaha,

het zijn nog maar een paar maand ;) tijd zat om in te halen na de tijd

11. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha :D

Goed punt wel.

12. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

Jul 28, 2013
    899
    1
    16
    Assen
    In het begin van de zwangerschap hebben we het nog wel gedaan, maar niet heel vaak en vanaf het moment dat je echt zag dat ik zwanger was wilde mijn man ook niet meer.
    Mijn libido ging echt door het plafond en ben in die tijd heel blij geweest dat mijn armen lang genoeg waren en we bepaalde zenders op tv hadden.
    Uiteindelijk na behoorlijk aandringen hebben we het rond week 37 nog 1 keer gedaan.
    We zijn tijdens de zwangerschap ook getrouwd geen seks op de huwelijksnacht, dat kwam pas een maand later.

Gek genoeg was mijn man degene die na de bevalling als eerste weer begon te hinten en zin kreeg. Ik was alleen maar moe.

13. Hoek

Hoek Actief lid

Dec 11, 2013
    442
    0
    0
    Proberen kan altijd... daarmee bedoel ik dan weer niet pushen, maar er is niets mis met een goede massage. ;)

14. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ik las laatst dat het juist goed is te vrijen tijdens de zwangerschap. Zo blijft het daar beneden lekker soepel en dat werkt alleen maar in je voordeel bij de bevalling :D

15. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

Dec 30, 2010
    1,585
    1
    0
    Den Haag
    Wow dat word een lange rit dan 9 maanden geen sex en tja wanneer je weer kan seksen naar de bevalling is ook nog de vraag.
    Laat hem artikelen lezen dat het geen kwaad kan, of met vrienden praten die al kinderen hebben of de vk?
    Ik zou gek worden geen sex hihi
    Succes

16. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    1,628
    3
    36
    Hier ook vanaf week 16 ongeveer niet meer intiem geweest omdat mijn man het een vreemd idee vond: seks hebben terwijl zijn zoontje in mijn buik zit. En tja, daar kan ik niks tegenin brengen, dat gevoel moet ik respecteren. Al zit ik vanaf een week of 20 ook tegen m'n libidoplafond.

Ik kan alleen zeggen dat mijn man het echt niet op prijs zou stellen als ik hem zou verleiden. Want fysiek opgewonden raken is meestal het probleem niet bij mannen. Als ik m'n best doe gaat zijn soldaat echt wel in de houding staan, maar dat betekent niet dat zijn geest dat ook doet.

17. miss84

miss84 Bekend lid

Oct 2, 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hadden de hele zwangerschap sex. Veel zelfs. Is juist extra lekker vond ik. Ik voelde me ook zo sexy.
    Zelfs op de dag van de bevalling hadden we sex haha

18. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

Oct 23, 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Vriend vindt seks met Uk erbij ook (te) lastig. Daarom ook geen penetratie meer, wil hij niet. Orale seks nog een keer per 1-2 weken. In het begin vond ik het heel stom, voelde me afgewezen. Lelijk en dik.
    Maar, hij zegt me nog steeds een lekker wijf te vinden, en zegt ook vaak "als je niet zwanger zou zijn, zou ik het wel weten". Ik ga er maar vanuit dat hij het meent.... Ga 'm iig niet dwingen/overhalen/verleiden. Het komt vanzelf weer.

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    toch gek dat man/vrouw zo'n omgekeerde wereld is :) als de vrouw niet wil is dat haar goed recht, als een man niet wil moet hij zich niet zo aanstellen hihi, ( ff kort door de bocht gezegd)

20. LaDebs

LaDebs Actief lid

Jan 6, 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    Wacht maar totdat je de 5e maand bent gepasseerd...ben je niet meer te houden ;)

Share This Page