Ik ben nu 22 wkn zwanger en ik heb de hele middag al een gevoel onder in mn rug net alsof ik ongi moet worden en het trekt ook heel erg naar voren en naar de zijkanten..Ben de hele tijd aant zuchten en doen ..pfff Wie herkent dit??Heeft dit te maken met baarmoedergroei en banden??of toch.. Onze eerste is 7 wkn te vroeg geboren en ik lag met 28 wkn in het zkh met vroegtijdige weeen dus vandaar beetje onzeker...Wil ook niet voor niks het zkh bellen.. Liefs Emni
Ik heb dit een aantal weken geleden ook gehad en bij mij waren het idd mijn banden. Maar ik snap met jou geschiedenis dat je hier onzeker over bent. Als je het niet vertrouwd, dan bel je gewoon! Beter 1 keer te vaak dan 1 keer te weinig!
Bedankt voor je reactie VeraM. Het is nu gelukkig een beetje afgezakt dus ik wacht nog even af kijken of het morgen beter gaat zo niet bel ik dan wel even.. Maar het was bij jou dus herkenbaar??Voor mij een geruststelling waarschijnlijk zijn het dan de banden.. hoop ik.. Voel jij je al wat beter dan?? Heb je dr lang last van gehad?? Liefs Emni
Herkenbaar, klinkt idd als bandenpijn en dus groeipijn. Maar gezien je voorgeschiedenis zou ik zeker bellen als je je ongerust maakt hoor! Zeker weten dat het goed is, is toch fijner dan hopen dat het onschuldig en dus goed is....
Ik heb dat dus ook!! Heb ook een app op m'n iPhone die elke week info over de zwangerschap geeft. De Engelse versie met veel info. Afijn, die beschreef bij wk 23 over braxton hicks contractions. Ofwel, oefenweeen wat geen kwaad kan. En wat aanvoelt als krampen .
Nou, heel toevallig had ik daar vanavond ook last van! Niet heel erg, maar echt zo'n zeurend gevoel. Ben even gaan liggen en het is weer afgezakt.
Hier ook veel last, soms echt uren aan een stuk maar het zwakt wel weer af uiteindelijk.. denk ook banden/ groeipijnen. Ik vind het ook wel een beetje eng, maar zolang het steeds weer over gaat probeer ik me niet teveel zorgen te maken.
lieve meiden, 20 december afgelopen jaar was ik ook 22,5 week zwanger....ik dacht dat ik bandenpijn had! wat zou je anders denken met dat termijn! ik had ongesteldheids krampen, vlak boven mijn schaambot en dus niet aan de zijkanten (zoals bandenpijn) het was mijn eerste zwangerschap dus ik dacht dat ik me niet zo moest aanstellen.....helaas bleken dit de hele dag weeën te zijn en is mijn prachtige engeltje geboren! ik wil jullie absoluut niet bang maken, want dat is in heel veel gevallen helemaal nergens voor nodig!!!!.....maar luister naar je gevoel! voelt het niet lekker, bellen!! liever 20 keer te veel, dan 1 keer te weinig!! zelf ben ik ook weer zwanger van ons 2e wondertje en probeer hier zo positief mogelijk in te staan en me niet door angst te laten lijden. soms heel erg moeilijk maar ik geniet ook intens van de kleine schopjes in mijn buik! 1 ding heeft de gyn gezegd, pijn tijdens zwangerschap is niet ok, dus in dat geval altijd even bellen, daar zijn zij en ook verloskundigen voor!!!! liefs lynn
Bedankt voor alle reacties!! Leuk dat we allen ong even lang zwanger zijn Ik heb vanmiddag toch maar even gebeld naar zkh en moest toch maar even komen Ze hebben daar mijn urine gecontroleerd (was goed) en me aan de ctg gelegd dit was ook goed volgens mij .. ik zag wel dat ik idd ook harde buiken had ,ik voel ze dus niet maar heb ze wel.. Dat had ik bij de eerste ook. Ze dacht dat het wel mijn banden en bekken waren maar als ik weer last van mijn rug zou krijgen moest ik wel weer bellen en als ik bloed verlies had We wachten af .. zoals het nu gaat gaat het wel goed Maandag moet ik weer naar gyn ben benieuwd of dit wel invloed heeft gehad op mijn bmh... Liefs Emni
goed dat je gebeld hebt en fijn om te horen dat alles goed was! ze hebben alles even gecheckt en zo kunnen er iig weer dingen uitgesloten worden! ik wens je een super goede zwangerschap toe, dat onze kleintjes nog lekker mogen blijven zitten xx
Dank je Lynn1302!!! Jij ook een hele goede zwangerschap!!! Lief dank je!! Ik heb nu ook steeds weer meer last van mn rug en buik zullen dus toch de banden zijn en waarschijnlijk zit er toch ook een BI... Nou ja nog even volhouden.. moet straks nog even 3 uurtjes werken en morgen nog 5uur en dan heb ik eerst 3 weken vakantie.. dus rust!! Eerst maar eens kijken wat de Gyn zegt maandag..