Hoi dames, Even een vraagje ik heb sinds gisteravond echt een zeer vervelend gevoel/pijn in mijn linkerborst. Als ik mijn borst nu aanraak springen de tranen al in mijn ogen en een beha kan ik al helemaal niet verdragen. Ik voel me ook de hele tijd een soort van opgelaten en heb het bloedheet. Heeft iemand dit ook gehad? Of weet iemand wat dit kan zijn? Ik was op internet aan het kijken maar daar wordt ik ook niet echt wijzer van. Liefs Bloempjuh
kan zijn dat je borsten beginnen te werken en dus wat groeien ed. ik heb heir ook regelmatig een steek en oo dikke bulten erin. mijn arts heeft het wel ff gecheckt maar zijn dus idd de melkklieren die zich aan het voorbereiden zijn.
je kunt voor de bevalling ook al borstontsteking krijgen!! de symptomen van pijn, zwelling, warm hebben(koorts?) lijken op een ontsteking! ik zou de verloskundige bellen als ik jou was. beterschap en succes
idd je kunt voor de zwangerschap al borstontsteking hebben dus direct even bellen vooral omdat je ook aan geeft dat je een beha niet kan verdragen! en bloedheet kan je koort hebben dus even tempe!!!!! zo'n pijn hoeven de borsten in de groei melkklieren echt niet te doen