hela hola Zoals de titel al zegt ben ik een lijstje aan het maken met de belangrijkste telefoonnummers erop voor mijn vriend. Dan hoeft hij deze nummers niet te zoeken als mijn bevalling begint of als de baby er net is. Nu merk ik mijn gehele zwangerschap al dat ik soms redelijke tunnelvisie heb, dus dacht laat jullie er ook ff naar kijken. ik dacht zelf: *vk *t ziekenhuis ( ik wil niet thuis bevallen) *onze directe familie *ziektekostenverzekering vergeet ik iets? Alvast bedankt
Mijn huisarts wilde graag een telefoontje na de bevalling. En kraamzorg is ook wel handig om te bellen
goh naast kraamzorg zou ik het verder ook niet weten.... ik heb alle belangrijke nummers in mijn agenda staan, zelfs de schrijfwijze van de namen van de kleine .....
- De drukkerij van de geboortekaartjes? - en natuurlijk een lijstje met telefoonnummers van familie enz.. Hmm, heb mijn berichtje nu al 3 keer aangepast, had vanalles opgeschreven wat jullie ook al genoemd hadden verder zou ik het ook niet weten
Ik heb vanochtend de lijst opgesteld met telefoonnummers erbij: wie bellen tijdens bevalling? *kraamzorg/vk/moeder/schoonmoeder na de bevalling(evt. de volgende ochtend als je snachts bevalt): *ouders/schoonouders/broers/zussen/evt. beste vriendin/vrienden *ziektekostenverzekering (schrijf ook je polisnr op) *huisarts *kraamzorg (als je snachts bent bevallen) na 1-2 dagen: *uitvaartverzekering (schrijf je polis nr op) *werk/vrienden/kennissen *kinderdagverblijf na 5-7 dagen *tandarts (inschrijven kindje) Ik hoef geen drukkerij te bellen want ik maak de kaartjes zelf, en hoef ook geen ziekenhuis te bellen want daar moet ik bevallen.