Ik wil zo graag......... Ik wil zo graag een vierde kindje.. Ik wil zo graag weer genieten van het wonder dat geschiedt tijdens een zwangerschap; het ontstaan van een kindje.. Ik wil ons gezin verrijken met nog een brusje voor onze dames.. Die drie meiden zijn zo vol liefde tegenover elkaar dat het hier echt een hoe-meer-zielen-hoe-meer-vreugd-situatie is.. De kriebels zijn zo overweldigend, sommige dagen kan ik aan niks anders denken.. En die kriebels worden alleen maar sterker met in mijn achterhoofd onze geschiedenis van de afgelopen maanden.. We hebben drie achtereenvolgende, ongeplande zwangerschappen meegemaakt, ze zijn alledrie uitgelopen in een miskraam dankzij een slecht geplaatste (en bij de derde keer zelfs verloren) spiraal.. Die spiraal zat er niet voor niets, zwanger zijn is voorlopig geen optie omdat mijn lijf dat niet trekt.. Maar ik wil zo graag............. Liefs Esther
jeetje wat heftig. 3 x ongepland en 3x misgegaan.. lijkt me heel erg! kan me best voorstellen dat je nu dan toch echt die kriebels weer krijgt! sterkte!