Hallo dames, Ik heb even een vraag. Ik ben gelukkig weer zwanger (nog maar heel kort) sinds de ma in februari en hoop nu dat het goed gaat komen. Ik heb toendertijd aan de gyneacoloog gevraagd of het goed was om extra vitamine D en B12 te slikken. Dat was wel goed zei hij. Nu slik ik dus de multi van VSM Puur Mama, Vitamine D, Vitamine B12, Omega-3 en Tarwekiemolie (2x daags). Kan ik hier mee door blijven gaan? Of moet ik er mee stoppen?
foliumzuur moet je sowieso mee doorgaan tot een week of 10 geloof ik.. de meeste mezelf incluis slikken de multi voor zwangeren gewoon de hele zwangerschap door
Ik zou nu je zwanger bent juist doorslikken. Foliumzuur heeft na 10weken geen functie meer maar multivitaminen kan je je hele zwschap slikken voor een extraatje
Vitamines gedurende de zwangerschap door gebruiken. Ik gebruik ook de hele zwangerschap foliumzuur op advies van gynaecoloog.
Niet helemaal waar. Foliumzuur is goed gedurende de hele zwangerschap. Het bevorderd de opname van ijzer uit de voeding.
Dank jullie voor de antwoorden maar ik bedoelde eigenlijk de vitamine D, B12, omega-3 en de tarwekiemolie De multi (foliumzuur) blijf ik gewoon doorslikken.
Hee newdawn, wat goed om te lezen dat je weer zwanger bent. Hopelijk is 3 maal scheepsrecht! Ik heb niet zoveel verstand van vitamines maar wilde dat even zeggen (zelf heb ik de foliumzuur heel trouw geslikt tot 12 weken en de zwanger vitamines van de kruidvat nu als ik er aan denk )
Tarwekiemolie stop je mee als de innesteling voltooid is. Dus met 7w kun je wel prima stoppen. Foliumzuur eerste trimester doorslikken. En multi en vitD tot einde. B12 heb ik zelf geen ervaring mee
Met mij gaat het goed en met de beeb ook dus dat is heel fijn heb je al een 1e echo staan? zal voor je duimen!
Gelukkig Lianne! De vk ga ik volgende week bellen. Maar ik weet nog niet of ik een vroege echo wil of niet. Vind het eigenlijk best wel spannend en ben ook wel een beetje bang voor herhaling.
Afgelopen vrijdag ben ik voor het eerst naar de huisarts geweest met het bericht dat ik een positieve test had. Hij vroeg gelijk naar het Foliumzuur en adviseerde het de hele zwangerschap te blijven slikken, in ieder geval dat tot 12 weken. Ik slik ook de VSM Puur Mama
Ik zou alles gewoon blijven slikken, echter over de tarwekiemolie weet ik niets. Maar de multivit. vitD en B12 zijn prima! B12 kan zelfs helpen voorkomen dat je weer een mk of ma krijgt. Zeker blijven nemen dus.
ik slik al mn hele zwangerschap Davitamon Compleet mama plus met omega 3 visolie. zitten alle vitamines in, foliumzuur en weet ik wat allemaal. compleet pakketje dus in 1 capsule. dat is dan ook alles wat ik slik eigenlijk.
Ben zelf met 8w gegaan. Snap het wel. blijf je wel volgen in ieder geval. Gaan een beetje off topic zo haha