Lieve dames, Op 31 december en 1 januari had ik een ☺ op mn ovaluatie testen. 2 januari heb ik waarschijnlijk mijn ei gehad. Nu is het natuurlijk nog erg vroeg maar heb de volgende sympomen. - Onrustige darmen, rommelt heel erg (vooral de avonden) ben winderig. Maagzuur, slaaploosheid lukt niet om in slaap te vallen en als ik dan eindelijk slaap dan zijn mn dromen zo echt dat ik letterlijk wakker word met hartpijn van die droom. Daarnaast heb ik ook last van afscheiding maar niet meer dan normaal. Sinds vanmorgen zeurende lage rugpijn (net zo als ik ongi ga worden) zere tepels had ik tijdens eisprong en een paar dagen erna nu niet meer. Mijn nod is waarschijnlijk 17 Januari
Is wel heel vroeg voor symptomen. Misschien ben je er zo erg mee bezig bewust of onbewust dat je lichaam zich er op aanpast. Hoop voor een mooie test over 1,5 week!
Sja kan. Kan ook gewoon darmgas zijn. Het lijkt mij ernstig vroeg voor echt symptomen van HCG maar wie weet voel jij t wel extra snel
Ik ben in drie jaar tijd zeven keer zwanger geweest, dus kan goed vergelijken, ook omdat ik heeeel veel rondes niet zwanger ben geweest en ik heb nooit iets anders gevoeld voor 6-7dpo. Pas vanaf dan merk ik kwaaltjes, bij mij zijn dat steken in mn buik, lage rugpijn en mn borsten doen dan ineens ook bovenop pijn i.p.v. alleen de zijkanten, naar bij iedereen is dat weer anders. Succes meis, je bent al lang bezig lees is! Hopelijk is het je snel gegund na al dat wachten.
Hallo, Ik heb de dag na kerst(denk ik) een ovulatie bloedimg gehad. Rondom deze dag hebben we meerdere malen gemeenschap gehad. Nu heb ik sinds afgelopen zaterdag veel vocht/slijm verlies en sinds zondag de hele dag door buikpijn/krampen in mijn onderbuik. Maandag moet ik weer ongesteld worden. Wat denken jullie? Zouden dit symptomen kunnen zijn? Groet, Lot