Hoi Zoals de titel al zegt kun je harde buiken krijgen met 8,5 week? Ik was gisteravond aan het werk en had super veel laat van een harde buik. Ik zit in de ouderen zorg dus rustig aan doen is voor mij geen optie.... Liefs Jessi
Met 8,5 week is wel héél erg vroeg? Wel had ik last van buikkrampen rond de 8/9 weken. Ik heb sinds een week last van harde buiken snachts. Sterkte!
ah wat rot Jessi hoop dat het snel weer wegtrekt... Ik denk dat harde buiken iets te vroeg is maar hee ik heb er ook niet veel verstand van
Ik had ook dat gevoel een week of twee geleden (ben nu 13 weken) en ik herkende het vvan mijn eerste zwangerschap, bleek een blaasontsteking te zijn. Laat anders even je urine checken.
Op deze termijn zijn het zeker nog geen echte harde buiken. Er gebeurd echter wel veel in je buik en daar kan je best wat last van hebben.
Ik denk dat het nog geen harde buiken kunnen zijn. Je baarmoeder is nog zo klein en zit nog heel laag. Zou wel even laten controleren op een blaasontsteking
Een harde buik is niks meer of minder dan een samentrekking van de spieren van de baarmoederwand. En dat gebeurt door je hele zwangerschap heen (en zelfs daarbuiten; een orgasme is in feite hetzelfde ). Ligt er maar net aan hoe gevoelig je ervoor bent hoe snel je ze opmerkt. Ik voelde ze ook al met een week of 8.
zijn geen echte harde buiken denk.. ben toen ik 20 weken!! was zo is naar spoed gevlogen en de gyna van wacht gaf me toen een uitbrander... 'mevrouwke, dit zijn wel geen harde buiken eh, u heeft gewoon iets teveel gedaan. blablablabla"