pijn in me buik en rug

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by jessyboy, Oct 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jessyboy

jessyboy Lid

Aug 5, 2011
    12
    0
    0
    buurt van zwolle
    goeiemiddag

ik heb een vraag ik heb bij het lopen en opstaan onwijse pijn in me lies, buik en rug.
    ik doe zelfs bijna elke nacht geen oog dicht van de pijn.
    heeft U een tip wat ik er aan kan doen want 4 keer in een nacht onder de douch is niet echt een goeie oplossing.
    nu voel ik me kleintje ook haast niet.
    ik ben nog niet aan me verlof toe want ik ben 32 weken en 3 dagen zwanger.
    ik ben wel bang.
    me buik is ook de hele dag door heel hard en het lopen word er niet echt leuker op en van de bank omhoog of uit bed.

ik ben echt bang sorry u denkt vast meid doe maar rust aan het is vast iets normaals maar ik ben voor het eerst zwanger dus ken het allemaal niet en kan er ook met niet iedereen over praten mijn schoonmoeder zegt dat de pijn er bij hoort maar het stelt me niet gerust.

al vast bedankt.

groetjes jessy

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

het is waarschijnlijk bandenpijn ja, maar dat weet ik niet zeker als ik je verhaal lees. Als je helemaal niet slaapt van de pijn vind ik het wel te erg. Dan zou ik toch even overleggen met je eigen verloskundige. Heb je je urine al na laten kijken op een blaasontsteking? Dat zou ik ook even doen. Neem paracetamol voor het slapen gaan., twee pillen van 500 mg tegelijk. Na 6 uur mag je er nog eens 2 nemen, misschien dat dat je ook helpt.

Mirjam

Share This Page