pijn in me navel

Discussion in 'Gezondheid' started by jenn88, Feb 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Heey meiden ik heb nu sinds een week pijn in me navel kan het niet aanraken doet teveel pijn hebben jullie enig idee wat het kan zijn het ziet er van binnen ook een btje rood uit. Oh en ik ben niet zwanger heb pas net me ei gehad dus dat kan het niet zijn.
    Iemand ervaring hiermee?

2. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    3,050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Is het mss wat ontstoken?
    Ik heb dat ook wel eens en doet echt pijn, is dan ook weg rood.
    Ik doe meestal wat sudocreme erop en na paar dagen is het weg

3. marjolieke

marjolieke Actief lid

Mar 16, 2009
    130
    0
    0
    Even een gaasje erin om het droog te houden. Kan een schimmel zijn, trekt meestal met 1 / 2 dagen weg.

4. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Ik weet niet cker of het ontstoken is het voelt heel raar als ik zit, lig of me buikspieren aanspan krijg ik een branderig en trekkerig gevoel
    Maar Die creme ga ik ff proberen hopelijk werkt het thnx voor het advies

5. jipje

jipje Fanatiek lid

Feb 9, 2011
    1,452
    96
    48
    Misschien ook even langs de huisarts gaan?
    Die kan je er misschien iets voor geven..

6. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Als het uiteindelijk niet minder wordt komende dagen dan ga ik de huisarts pas bellen.
    ;) eerst even wat huis tuin en keukenmiddeltjes proberen;) ben nu de creme aan het proberen ;)

7. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    2,641
    1
    36
    Een te vochtige ruimte creëren in je navel met crème etc. Is ook niet goed! Dat is vragen om schimmels bacteriën etc..

Gewoon dagelijks je navel goed reinigen, met de douchestraal erin sproeien en goed afdrogen. Blijf je er dan nog last van houden even de huisarts bellen voor advies

8. jenn88

jenn88 Niet meer actief

me navel is rood geirriteerd en aan de droge kant en de douchestraal erop zetten gaat helaas niet dan verrrek ik van de pijn;) ik moet het voorzichtig met een nat watje schoonmaken anders doet het gewoon teveel pijn. dus ik kijk het nog even een paar dagen aan of het iets minder wordt en zoniet dan bel ik idd even de huisarts voor advies.
    maar bedankt voor het meedenken;)

Share This Page