ik heb sinds gisterochtend bijna continu een pijn in me onderbuik. het zit voornamelijk rechtsonder en als ik me ontspan dan doet het een stuk minder pijn. tijdens het lopen en bijv benen optillen wordt de pijn erger en moet echt mezelf even ontspannen tussendoor als ik ergens mee bezig ben. verder ben ik al een paar dagen heel erg moe en heb hoofdpijn aanvallen. weet iemand wat dit kan zijn? het is geen bandenpijn want dit heb ik gehad eerder in de zwangerschap en dit is meer een continue pijn die bij inspanning erger wordt. Het is ook aan de kant waar me meisje nu ligt dus misschien is dit wel gewoon irrtiterend maar toch maak ik me wel zorgen. morgen moet ik naar de verloskundige en kan ik het bespreken dus vind het zo onnodig om nu te bellen al ben ik er wel toe in staat. hebben hier meer zwangere last van.
Kan het niet te maken hebben met je bekken? Ik heb er ook een beetje last van, niet continue, maar wel heel vaak. Bij mij is sinds twee weken bekkeninstabiliteit geconstateerd. Dit hoeft niet zo erg te zijn als sommigen denken, als je maar op je iegen inspanning let. Je hebt het over inspanning en dat het dan erger wordt, dus wie weet... Ander idee, heb ik ook: ik heb heel veel last van verstopping. Voor de bevalling al geen makkelijke stoelgang en dat is niet veranderd. Als de darmen echt helemaal vol zitten, kan dat een drukkende pijn onderin mijn buik en op mijn rug veroorzaken. Ik hoop dat je er snel vanaf bent, want het is lastig. Misschien heb je iets aan mijn antwoorden? Groetjes
misschien is het inderdaad het laaste wel, nu ik er bij na denk ben ik al een paar dg niet naar de wc geweest voor de grote boodschap (sorry) kan dit echt z'n pijn geven? ik heb altijd al een trage stoelgang gehad wat wat buikpijn gaf maar zo erg als dit is het nooit geweest maar ja misschien wat extra gevoelig ofzo omdat me baarmoeder er ophangt ofzo. nou bedankt voor je antwoord en hopelijk ben ik snel van de pijn af.
Dit kan hele erge pijn geven Als ik 1 of 2 dagen niet naar toilet ben geweest loop ik krom van de buikpijn!