Buikpijn en misselijk

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendyy, 1 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    hallo allemaal daar kom ik weer aan met mijn vragen

maar ik zou het ff kort uitleggen 10 oktober ben ik gestopt met de pil en 27 oktober heb ik mijn eisprong gehad ik was daar best wel een beetje beroerd van maar sinds dien heb ik nog steeds een grote druk op mijn onderbuik en zeg maar iets in de zij van mijn buik nu al een week net was het best wel hevig niet erge buik pijn ofzo maar een hele grote druk kan het niet goed uitleggen
    zou dat dan nog steeds van mijn eisprong komen of van ontpillen
    het lijkt net of ik ongsteld moet worden ofzo maar dat is dus niet het geval terminste nog niet
    kan af en toe ook best moeilijk opstaan en ben af en toe misselijk
    sorry hoor maar moest het ff kwijt

en heb sinds vandaag ook best wel last van mijn tepels

Edit mod: je titel aangepast. Het is de bedoeling deze duidelijk te maken. Hier graag op letten

2. hopefull

hopefull Actief lid

6 mei 2007
    418
    0
    0
    Het kan van alles zijn.
    Maar op het moment dat wij proberen zwanger te worden beginnen we ineens van alles te voelen en op te merken. En bij elk dingetjes wat wij voelen en opmerken HOPEN we dat dat te maken heeft met een zwangerschap.
    De praktijk helaas wijst uit dat;
    Het ongisymptomen kunnen zijn
    of zwangerschapssymptomen.

De oplossing;
    w8en tot de ongi (hopelijk niet komt)
    en dan positief testen :)

Wij zullen voor je duimen, want wij willen allemaal met die mooie roze auto meee!

3. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    hallo ben blij dat hebt gereageerd..
    mijn ongi symp zijn meestal heel anders
    dan lijkt het net of ik een zware griep heb ben het namelijk altijd heel erg meestal kan ik dan ook niks
    maar dit is zo anders echt een hele rare druk
    in mijn onderbuik maar ja we wachten het allemaal maar af maar moest het even kwijt want vind het best wel raar
    en ik duim mee voor jullie

4. hopefull

hopefull Actief lid

6 mei 2007
    418
    0
    0
    bedankt,

en wie weet, das het nadeel het enige wat je kan doen is wachten, en hoe dichter je bij de testdatum komt hoe slomer de tijd gaat. pfffffffffff

en ik heb in verhouding van jou syclus een lang cyclus, dus in verhouding moet ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang wachten :)hihi

5. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    ja inderdaad maar laat je het wel even weten dan ?
    ik duim voor je

6. hopefull

hopefull Actief lid

6 mei 2007
    418
    0
    0
    je leest het in de NOD november onderwerp, daar laat ik het achter als ik wel of niet zwanger ben

7. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    oke als ik het kan vinden want af en toe kan ik sommige dingen nog niet helemaal terug vinden haha

8. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Hoi Wendy

ikzelf ben 2x bij de huisarts geweest en 1x in het ziekenhuis ben ik helemaal onderzocht. Ik had 'n maand of 3 achter elkaar flinke buikpijn (meer aan de zijkant) soms voelde ik het wel 'n dag of 2-3 achter elkaar. werd er snachts gewoon wakker van. Nu krijg ik nog steeds iedere maand 'n beetje buikpijn (1-dag) maar niet zo hevig meer. Ik heb het bijgehouden met ovulatie-testen. en ja hoor het was mijn eisprong.

Ik hoop dat het voor jou ook je eisprong is.

Groetjes,

9. Ladym

Ladym Actief lid

3 okt 2007
    112
    0
    0
    Hey Wendy,

Voelt die grote druk in je onderbuik ook een beetje als een band die er om heen zit..? Ik heb dat namelijk wel heel erg en ook vreselijk pijn in mijn tepels niet normaal!

Groetjes Miranda

10. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    ja dat klopt dat heb ik ook en heb ook nog steeds last van mijn tepels

Deel Deze Pagina