Natuurlijk..na de miskraam heb ik gehuild. Maar huppatee, benen er weer onder en gaan met die banaan. Om ons heen raakten vele anderen zwangeren, van snel tot heel snel. Nooit heb ik een traan gelaten. Ik was alleen maar heel blij voor hen. Alle kindjes die geboren zijn...geen traan. Tot gisteren. Het was duidelijk dat ik niet zwanger was gezien de , ik kreeg te horen dat er wéér iemand rete-snel zwanger is...een jaar geleden hebben we 'besloten' te stoppen met de pil...Alles bij elkaar...resulteerden in een flinke jankbui. Het is genoeg. Op naar onderzoek en we starten met hummie. Gelukkig...echt gelukkig snapt hij dat ook en wil ook direct 'actie'. Mijn eigen huisarts is met vakantie, dus het formulier oor het semen-onderzoek, haal ik wel even van mijn eigen werk . Het is genoeg.... Zo...dat lucht op, bedankt. Liefs van Chantal
Hallo, Ik me er iets bij voorstellen. Zit in het zelfde schuitje. Al mijn vriendinnen hebben al kinderen of zijn zwanger. Alleen ikzelf nog niet. ik Ben nu zo'n 7 maanden gestopt met de pil. Het lijkt wel of dat ik overal zwangere vrouwen of vrouwen met kinderwagens tegenkom. Op 't nieuws komt regelmatig dat Ouders hun kind ergens op straat ofzo achterlaten of zelfs iets aandoen. Dan denk ik waarom krijgen zulke mensen in godsnaam kinderen. En waarom lukt het bij mij op 't moment niet ! :x :x :x Groetjes,
hoi hoi hier nog 1 die er zo mee zit wij zijn ook een jaar geleden gestopt met de pil en al me vriendinnen die net pas gestopt zij met de pil zijn nu al zwanger heel fijn voor hun hoor en ben super blij hoor maar waarom lukt het ons dan niet alles is goed met beide waarom duurt het dan zolang meiden sterkte ermee dikke knuff van mij
Ja snap je heel goed. Ik had dat met mijn 1ste zwangerschap ook. Net of alle zwangere dan ineens als paddestoelen op duiken. Heel veel succes en sterkte. Er komt een dag dat alle geluk aan jou kant staat.