klopt bijna altijd Om tijdens je zwangerschap te voorspellen of een baby een jongen of een meisje wordt, gebruik ik het hieronder gegeven rekensommetje. Dit pas ik al jaren toe en het heeft altijd nog gewerkt." Helen: Neem het getal 49. Tel daarbij de maand op waarin de eerste dag van je laatste menstruatie was. Trek van dat getal jouw leeftijd af. Vervolgens trek je van dit getal één af, dan twee, dan drie, enzovoorts. Doe dit tot je niet meer verder kunt aftrekken. Het getal dat overblijft, zal je dan vertellen of het een jongen of een meisje wordt: is het getal even, dan wordt het een meisje. Bij een oneven getal wordt het een jongen. Bijvoorbeeld: 49 + 3 = 52 - 28 = 24 -1 = 23 - 2 = 21 - 3 = 18 - 4 = 14 - 5 = 9 - 6 = 3.
Ik zou volgens de berekening een jongen krijgen .maar ik heb van de week te horen gekregen dat er een meisje op komst is ...dus bij mij klopt die ook niet eigenlijk .Of wij horen bij die 11 procent waarbij het niet klopt Nathalie .
ik zou een meisje krijgen nu maar als ik het tel bij mijn zoontje dan zou hij ook een meisje geweest zijn.
mischien is het wel net anders om zou ook kunnen weet alleen nog hoe de berekening was niet meer precies wat even of oneven was ff afwachten
hoi hoi nou ik kom uit op 1 dus zou ik een jongen krijgen hopenlijk weten we het de 22ste dan heb ik weer een afspraak voor de screenings echo groetjes nathalie
Dit pas ik al jaren toe en het heeft altijd nog gewerkt." mischien is het wel net anders om zou ook kunnen weet alleen nog hoe de berekening was niet meer precies wat even of oneven was ff afwachten je zegt pas ik al jaren toe, en daarna zeg je dat je alleen nog weet hoe de berekening was. huh snap het effe niet meer, maar bij mij klopt het wel, de eerste dan.
Hoi Hoi Als ik kijk naar de berekening van mijn zoontje dan klopt het. Nu komt mijn berekening uit op een meisje dus dat zou heel leuk zijn. Groetjes Karin
mijn neefjes en nichtjes heb ik zo uitgerekend maar de jongste is nu 6 dus is nu 6 jaar geleden had het ooit ergens opgeschreven maar ben het papier kwijt
volgens die berekening krijg ik een zoon, geen idee of het klopt weet het geslacht niet maar binnen kort weet ik het
hoi hoi ik kende deze al en je had hem in de eerste instantie gewoon goed hoor kijk maar "Om tijdens je zwangerschap te voorspellen of een baby een jongen of een meisje wordt, gebruik ik het hieronder gegeven rekensommetje. Dit pas ik al jaren toe en het heeft altijd nog gewerkt." Helen: Neem het getal 49. Tel daarbij de maand op waarin de eerste dag van je laatste menstruatie was. Trek van dat getal jouw leeftijd af. Vervolgens trek je van dit getal één af, dan twee, dan drie, enzovoorts. Doe dit tot je niet meer verder kunt aftrekken. Het getal dat overblijft, zal je dan vertellen of het een jongen of een meisje wordt: is het getal even, dan wordt het een meisje. Bij een oneven getal wordt het een jongen. Bijvoorbeeld: 49 + 3 = 52 - 28 = 24 -1 = 23 - 2 = 21 - 3 = 18 - 4 = 14 - 5 = 9 - 6 = 3. Het wordt dus een jongen! groetjes nathalie
Vind het wel supergrappig, maar als ik deze test voor 18 oktober (mijn verjaardag) zou doen, krijg ik een meisje en als ik hem nu doe, krijg ik een jongen Jeetje zeg, dan is dat piemeltje er dus pas in drie weken exact gegroeid. Hihihi, ik geloof er dus echt niets van.
Haha ik ben gestoord. Ik heb namelijk de berekening uitgevoerd. Nu eens kijken of ik ook echt eenmeisje krijg. (hahahaahha)