Auw auw auw sorry ff zeuren Ik heb aan de onderkant zo last. Als ik zit is het gevoelig en als ik afveeg doet het pijn. Komt dit door meet door bloeding enzo ? Hoelang houd dit aan of kan het aanhouden ?
Jij hebt wel op heel veel plaatsen pijn he Alleen al in dit hoekje ben jij 4 berichten gestart met allerlei symptomen/pijntjes etc. Ik ben ondertussen wel heeel benieuwd of je straks ook zwanger blijkt te zijn Anders eens naar de dokter gaan want daar beneden zoveel pijn hebben is toch raar? die kan je beter helpen dan een forum....
ja klopt. Maar als je andere berichten ook leest van mij Had je gezien dat ik zwanger ben !! En heb idd een aantal dingen waar ik last van heb En ik vraag op dit forum wat ik wil vragen Mijn enige vraag is. Kan dit drukkende pijnlijke gevoel komen van meer doorbloeding Ik vraag niet om hoe je verder er over denkt En als je mijn naam ergens onder ziet staan hoef je hey niet te lezen !! Sorry hoor dat ik gewoon super blij. Maar ondertussen ook super bang ben Ben eindelijk zwanger na RUIM 20 RONDES !!!
Ja dacht ik ook aan. Maar het is meer dat. De onderkant zelf gewoon extra gevoelig is Niet het plassen maar meer met zitten en afvegen dat het gevoeliger is
Ik ga niet naar je berichtjes zoeken en heb ze dus ook niet gelezen Het viel me gewoon op! je stelt hier toch een vraag. Ik geef antwoord, dokter bellen! Gefeliciteerd met je zwangerschap! En nogmaals ik zou gewoon de VK bellen als je dus zwanger bent en anders de dokter. Iedereen hier kan wel gaan gissen, maar zoveel pijn dat je niet eens kan gaan zitten?
Ik vraag liever hier aan mensen herkennen jullie dit of niet En heb net de gyn gebeld en alles is goed Komt vaker voor omdat alles meer doorbloed. Kan het "vlees" gevoeliger worden
Hoop dat deze beter verloopt als de vorige Was ruim 7 maanden ziek zijn Maarja als je je kindje in je armen krijgt ben je dat weer vergeten
Helaas was deze pijn niet zomaar iets Heb me net gemeld bij vlindertjes Hier mijn verhaal Zo meld je je bij " ik ben zwanger " En zo meld je je hier Helaas kom ik net uit het ziekenhuis Mijn buikpijn en liezen bleven zo pijn doen Dus naar de dokter. Helaas was het een bbz Lig nu eindelijk weer op de bank Gister begon met niet meer kunnen staan van de pijn en koorts Ik huisartens post gebeld. Kreeg dood leuk ga morgen maar naar de huisarts Oke. Kon ik het mee doen Ik 8 uur bij de dokter Gelijk naar de gyn gestuurd Gelijk bloedprikken en een echo gehad ( door zo arts in opleiding) die kon niks vinden dus bloed uitlagen afwachten Na 40 min uitslag. Idd zwanger. En me hcg was ruim 350 !! Wat mijn eigen gyn apart vond omdat hij maandag 40 was Zij verder kijken en zoeken. Door overgewicht moeilijk te zien En daar zaten ze !! 2 vruchtjes alleen op de verkeerde plek !! Dus helaas afscheid genomen aan het nemen van mijn 2 kindjes