pijn in met name onderbuik

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Bente, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bente

Bente Lid

24 jul 2006
    35
    0
    0
    Beste verloskundige,

Ik ben echt geen klager, maar nu heb ik erg veel last van mijn buik. Ik ben 25 weken zwanger.
    Ik heb gisteren een wandeling gemaakt waarbij ik veel bergop moest lopen; dat was erg vermoeiend, maar ja dat zou toch moeten kunnen?

Nu heb ik vannacht erg pijn gehad in mijn buik; met name de onderbuik (links en rechts). Ik voel mijn buik bij elke beweging. Het is heel vervevelend. De buik voelt ook wel wat hard aan, maar niet extreem. Het is ook niet zo dat het harde gevoel komt en verdwijnt. Ik voel mijn buik constant hetzelfde.

Zou het spierpijn kunnen zijn of moet ik aan iets anders denken. Ik maak me nog al snel druk..................
    Heb een kindje van 18 mnd. en die moet ook de aandacht. Tillen kan ik dan ook helaas niet altijd vermijden.
    Ik heb gelukkig wel nu een paar daagjes vrij van mijn werk, dus ik ga sowieso rustig aan doen.

Ik hoor graag wat van je,

Groetjes Bente

Ik voel het babytje trouwens wel met regelmaat

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Bente,

na een inspanning kan je baarmoeder geprikkeld raken en dat kun je een aantal dagen blijven voelen. Het kan geen kwaad voor je zwangerschap. Het is gewoon een teken van je lichaam dat je rustiger aan moet doen. Je hebt ook vaak eerder last van je buik als je meerdere kindjes hebt gehad. Doe het inderdaad even rustig aan en luister goed naar je lichaam, ook nu al!

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina