pijn in mijn baarmoeder

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door lynn1986, 15 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hallo dames...

Ik heb sinds vanmorgen half 8.. (ik werd er wakker door) ontzettende buik krampen..zo erg dat ik naar de dokterspost ben geweest...daar heeftie een bejte zitten drukken aan mijn buik en zei dat als ik koorts krijg terug moest komen...hij zei dat het of ongi is of mikraam of innestelling....nu denk ik dat ik de hele tijd ongi moet worden..alleen er komt maar niets...officieel moet ik donderdag ongi zijn...ik heb ook mijn temp bij gehouden en dan zit ik 10 dpo na mijn ei...volgens ff...weten julie misschien of een innestelling zo pijn kan doen?
    en als ik niet ongi word en de pijn blijft aan moet ik dan terug naar de dokter?

alvast bedankt :eek:

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Lynn1986,

innesteling kan inderdaad best heel pijn doen. Sommige vrouwen merken er niets van en andere vrouwen kruipen echt over de grond. Het kan toch ook wel zijn dat je menstruatie zit te wringen en je gewoon ongesteld wordt. Waarschijnlijk is na je eerste dag van je menstruatie je pijn minder en als het toch van een innestelling is geweest, komt het wrs niet meer in die hoedanigheid terug hoor.

Groetjes Brigitte

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hallo bedankt voor je antwoord...ik ben naar de huisarts geweest die allerlei onderzoeken heeft gedaan om vervolgens naar de gyn te worden door gestuurd...allebei denken ze aan een zwangerschap in een vroegstaduim....maar test was negatief...ik heb mijn urine moetn in leveren en ik moet pas volgende week maandag terug komen...omdat je hcg dan pas hoog zat is...maar gelukkig nog niet ongi...

nogmaals bedankt

Deel Deze Pagina