Hallo! Even een vraagje, heeft geen haast, maar wil het graag weten. Ik merk dat ik de baby tijdens een drukke werkweek nauwelijks voel. Zodra ik vrij ben (weekend) of tijdens de vakantie voelde ik hem veel draaien, schoppen en grijpen. Tijdens werkdagen beweegt hij overdag nauwelijks, maar ook 's avonds als ik in bed lig voel ik hem zo weinig. Ik heb trouwens een zittende baan, dus het is niet zo dat ik dan veel beweeg en hij in slaap gewiegd wordt ofzo. Kan het zijn dat ik dan toch rustiger aan moet doen? Ben benieuwd bedankt alvast voor het meedenken!
Hoi Ingeltje, wat jij beschrijft is bij heel veel zwangere vrouwen zo. Je bent er toch overdag dan mindr mee bezig, ook al heb je zitten werk. Wanneer jij druk bent, houdt die kleine zich vaak lekker rustig en zodra hij dan de kans krijgt, als jij dus ontspant, dan neemt hij het er van. Is niet raar en je hoeft er ook niet voor te stoppen met werken of het rustiger aan te doen. Alleen wanneer je merkt dat je veel harde buiken gaat krijgen of je voelt je kindje 's avonds ook veel minder bewegen is het tijd om het rustiger aan te doen en je vk eens om advies te vragen. Groetjes Brigitte
Dankjewel voor het antwoord! Ik denk dat ie vorige week gewoon een luie week had, want vandaag voelde ik hem wel gewoon weer lekker schoppen tijdens mijn werk. Ivm harde buiken ben ik al minder gaan werken, dus voorlopig voelt het weer goed zo.