36 weken en al ingedaald, ook eerder bevallen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jerlin, 12 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jerlin

jerlin Actief lid

20 sep 2007
    378
    0
    0
    vroeg het me gewoon af. onze dalde pas met 41 weken in en is 3 dagen later geboren ( keizersnede ). maar nu is ons mupke al ingedaald. vroeg me gewoon af of de kans dan groter is dat de kleine dan al voor de 40 weken geboren word.
    wie ervaring?

2. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    nee dit is juist prima, op tijd indalen! dan zit mupke "vast" zodat risico van navelstrengetje om nekje beperkt is en je beken zich gaat voorbereiden op de bevalling. (als je niet weer ks krijgt?)

bij mijn eerste was baby met 34 weken ingedaald en met 30+4 geboren

3. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

het is goed dat die nu al is ingedaald...

bij mij is dat helaas nog niet het geval hoop vrijdag beter nieuws erover te horen dat onze kleine ventje wel is ingedaald...

4. Seth

Seth Niet meer actief

mijn eerste was niet ingedaald, laatste controle met 40 weken... en met 40+2 bevallen...

mijn tweede was op tijd ingedaald... en bleef 41+5 zitten....

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    bij mij niet hoor, met 32 weken had ik al indalingspijn en met 34 weken was de beeb ingedaald, maar ben morgen uitgerekend en nog hartstikke zwanger :D

6. Eleonora

Eleonora Actief lid

12 aug 2006
    156
    0
    0
    Leeuwarden
    de eerste was met 34 weken al ingedaald en ben toen met 39wkn bevallen de 2e was met 36 weken ingedaald en met 38 weken weer omhoog gekomen! Daarna is ze niet meer ingedaald en ben uiteindelijk met 40 weken en 3 dagen bevallen....

7. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Beide kindjes al op 29 weken aan het indalen, de eerste is met 40 + 2 geboren, de tweede op precies 40 weken.

8. Koekjeerbij

Koekjeerbij Niet meer actief

vroeg ik me ook al af. De vk zei tegen mij dat t niets uitmaakte..

Hier ook met 33 weken al diep ingedaald , ben morgen 39 weken maar baby zit er nog....hoop wel dat t niet te lang meer gaat duren..

Deel Deze Pagina