Grrrrrr..... Daar zit ik dan, op de bank met de iPad op een tijdstip dat ik liever in dromenland was geweest. Heb een uurtje of twee geslapen, toen kwam ml naar bed, begon m'n dochtertje te huilen en wakker was ik.... Heb super warme voeten en om alles af te maken begint ml ook nog vrolijk te snurken :x:x:x. Heb twee erg drukken en lichamelijk intensieve dagen achter de rug en m'n onderstel is niet blij (BI) en morgen ben ik alleen thuis met de kleine meid.... IK WIL SLAPEN!!!! Zo, dit lucht niet echt op, maar ben weer een paar minuten zoet . Ga maar een kopje thee zetten en hopelijk nog wat slapen
Ook ik ben nog steeds wakker, heb even een kort dutje op de bank kunnen doen tot de oudste ging huilen. Toen die sliep ging onze jongste (net geboren) huilen vanwege darmkrampjes. Steeds is het even 10 minuten rustig en dan krijgt ze weer kramp, echt zielig! Morgen ook de hele dag alleen, zie er wel een beetje tegenop want slaap al weinig en ook nog eens op de bank in de woonkamer omdat onze oudste anders wakker wordt van de jongste.. Pff zal blij zijn als ik gewoon in mijn eigen bed mag slapen!
Klinkt ook niet fijn pluisje . Ik heb net een kop thee gedronken en denk dat ik er zo maar weer in duik... Al lijk ik wel in de overgang zo warm heb ik het . Dochter is ook weer aan het mopperen... Enige die blij is (denk ik hihihi) is de kleine in m'n buik. Die is lekker een feestje aan het bouwen . Succes morgen, hopelijk kan je nog een beetje slapen .
Ik ook tussen 22 en 23 uur geslapen maar sindsdien wakker, bloed irritant. Heb nog wat pogingen tot slapen gedaan maar heb het voor nu maar op gegeven. Slaap hopelijk morgen beter...
Ik ben ook wakker. Ik ben al vroeg in de zw slapeloos. 😏 maar vandaag mijn eerste echo van ons 3e kindje, ben natuurlijk super benieuwd ! Ik hoop toch dat we allemaal een mooie dag tegemoet gaan. ☺️ @yaamke succes meid! Hopelijk snel je beebjes in je armen!
Hele gemene tip.. ga in dr douche staan en zet de ijskoude straal op je benen tot ongeveer je dijbeen. zorgen dst je goed koud bent met ren handdoek echt ff scrubben tot je droog bent en in bed liggen niet meer je telefoon pakken of je ipad maar ogen dicht en gegarandeerd dat je snel slaapt.. je lichaam heeft het dan zo druk met warm worden dat je snel in slaap valt
Als ik niet kan slapen zet ik altijd zachte muziek aan of natuurgeluiden. Vanmorgen werd ik echter wakker van het beroerd zijn, dan werkt in mijn geval niks want ik kan niet slapen als ik misselijk ben. Inmiddels lijkt 5.45 mijn ritueeltijd om wakker te worden... (−_−;)
Hahahah! Das spannend yaamke!!!! Hoe gaat het nu??? Goede tip aappie! Heb uiteindelijk een uurtje of vier geslapen. Na een kop thee m'n bed weer ingedoken en wakker gelegen omdat m'n dochtertje lag te spoken. Gelukkig was ml ook wakker hahaha! Daarna dus nog even geslapen. Voel me redelijk ok. Lijf is verrot, maar das niks nieuws . Heb net in alle rust kunnen ontbijten want m'n dochter sliep nog , maar die is nu wakker dus die ga ik lekker een dikke knuffel geven. Fijne dag allemaal en hopelijk niet tot vannacht .
@tazzy: wat leuk!!! Vandaag de eerste echo . Heel veel plezier, ga duimen voor een mooi kloppend hartje .