Pijn in mijn bil, rug en been

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door , 9 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Misschien heeft het niets met je zwangerschap te maken!?
    Misschien een hernia? Ik heb vorig jaar een hernia gehad en had uitstraling van mijn bil naar mijn been.....en dat werd steeds erger.....
    Misschien ff bezoekje huisarts ipv VK....
     
  2. Niet meer actief

    Wat ik zelf heb maakt me eigenlijk helemaal niet meer uit, ben nu alleen maar bang dat mijn kindje er iets van gemerkt heeft van die oefeningen omdat ze dus ingedaald is.

    Omdat ik mijn benen moest kruisen en hij het zo hard terugduwde, ben ik bang dat haar kopje ingedeukt is of dat ze een beschadiging heeft opgelopen. Zou dit echt kunnen?
     
  3. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    @bloem: ik denk dat het wel meevalt
    maar als je je zulke zorgen maakt (ik proef lichte paniek in je berichtjes) zou ik gewoon echt even je vk bellen.
    die heeft er in ieder geval verstand van.
    en kan je evntueel melden of er wat engs kan gebeuren als je fysio dat doet.
    en bovendien kan die gewoon bekijken of alles goed is.

    dus hop: lekker bellen meid!


    overigens hier vanochtend toen ik wakker werd een wat pulserend pijnlijk gevoel in de rechterkant van mn heup.
    nou is dat niet voor het eerst.. en voorrnamelijk als ik de hele nachto p links geslapen heb.
    dus heb me gewoon omgedraaid en nog wat uurtjes verder geslapen uiteindelijk
    als ik me omdraai is het normaal oo gewoon over zegmaar.

    maar nu stond ik vanohtend op... onwijze pijnscheut in mn rechterheup...
    recht omhoog richting rug en heel eventjes een soort lam gevoel alsof mn beenspier zei "verrek maar eventjes" ... viel bijkans gewoon weer terug in bed.
    daarna kon ik de eerste tijd gewoon echt niet bukken of op mijn linkerbeen staan...

    inmiddels uurtje verder "huppel" ik weer vrolijk door het huis.

    heb mezelf maar even op een eetkamerstoel gezet ipv op de bank (lang leve de laptop!) maar vraag me af of dit dan onder diezelfde ischias valt asl waar jullie het over hebben.

    vond het in ieder geval errrrug niet-fijn.
    over 2 weken weer afspraak bij vk.. en als ik het vaker krijg zal ik het zeker eens vragen.
    maar ben toch gewoon nieuwsgierig natuurlijk :)
     
  4. PoezieQ

    PoezieQ Bekend lid

    31 jan 2007
    580
    0
    0
    Hoi Bloem,

    Ik denk eerlijk gezegd dat je echt niet bang hoeft te zijn dat je kindje iets heeft opgelopen. Jouw lichaam beschermt het heel goed. Maar in jouw geval zal ik toch even de VK bellen. Al is het maar om je gerust te stellen, want ik heb het idee dat je jezelf gek maakt met negatieve gedachten.
    Succes ermee!

    Groetjes Susanne
     
  5. Niet meer actief

    Ik heb gebeld. Ben nog niet gerustgesteld, maar dat ben ik pas als ze in mijn armen ligt, denk ik. :)

    De VK zei dat het geen kwaad kon, hij wist echt wel wat hij deed. Ik heb er ook helemaal geen last van gehad ofzo. Maar ik bedacht me dat opeens toen ik thuis was. Maar ja, als ik zit zit ik ook mijn benen gekruist.

    Wat dat betreft ben ik nog erg lenig, de kleine is wel ingedaald maar ik voel daar weinig van. Kan mijn benen nog alle kanten op eigenlijk. Ook met fietsen merk ik hier niets van.
    Hebben jullie dat ook?

    Ze is vandaag ook rustig met bewegen, vandaar dat ik me ook zorgen maak.
     
  6. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    ja hier ook hoorr

    ik hoor allemaal mensen dat ze zich toch wel wat beperkt voelen na de indaling

    maar ik kan gewoon nog fietsen, lopen etcetera
    helemaal niets aan de hand eigenlijk

    hooguit af en toe een wat beursig gevoel
    maar niet dat het in de weg zit ofzo

    had dat paar weken terug toen het nog wat hoger zat meer dat het in de weg zat op de fiets... want toen zat ik er steeds met mn been tegen mn buik *grin*

    nu lijkt het allemaal wat smaller en fiets ik gewoon nog lekker elke dag wel een stukje

    beetj ebeweging is goed voor een mens
    en bovendien is het handig met boodschappen doen :)
     
  7. Niet meer actief

    Ik ga ook lekker fietsen. Ik kan eerder niet auto rijden, vanwege die isschias.

    Toch raar dat sommige mensen echt iets merken van die indaling. En ik niet.
     

Deel Deze Pagina