trekkend gevoel en steken in liesstreek

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cindy68, 18 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindy68

cindy68 Actief lid

23 okt 2006
    101
    0
    0
    Ik heb wat raad en advies nodig.

Ik ben in oktober met de pil gestopt. Het is mijn eerste ronde.

Al na de eerste week dat we flink geklust hebben kreeg ik last van hele zere tepels, en pijn scheuten of het leek wel trekken van spieren in mijn liesstreek. Dat heb ik af en toe. Ik heb 2 dagen lang vies slijm verloren met wat bloed erin. Ook heb ik het idee dat ik de afgelopen week veel meer naar de wc moet als anders. Op het moment heb ik ook niet zoveel zin in eten, en zit zo vol. Het lijkt wel of ik ontplof dan.

Kent iemand dit? Ik vind het zo vreemd. Kan dat al zo snel? Is het ontpillen? Heeft iemand tips. Ik hoor het graag.

cindy

2. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Het kán best.

Ikzelf ben bij beide keren dat ik met de pil stopte, wel 1x ongesteld geworden maar daarna was het gelijk raak.

Wanneer in oktober ben je gestopt?

3. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Hallo Cindy68

Je klachten zijn heel herkenbaar. Ik had ook afgelopen maand (de eerste maand na het stoppen met de pil) gevoelige tepels en dat ik constant naar de wc moest. Bij mij was het dus echt ontpillen.
    Succes ermee!

Groetjes Marie26

4. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    En bij mij....... zie banner.

Dus het kan nog alle kanten op. JE moet wel wat geduld hebben. En testen voor je Nod heeft echt geen zin hoor. Ik teste pas 2 dagen erna positief.
    Sterkte met wachten!

5. cindy68

cindy68 Actief lid

23 okt 2006
    101
    0
    0
    Ik ben 24 oktober met de pil gestopt.

cindy

6. VickyS

VickyS Actief lid

11 okt 2006
    191
    0
    0
    België
    Bij mij ook... zie banner ;)
    Ik ben zwanger geworden in de tweede ronde en had eigenlijk ook ongeveer dezelfde symptomen als jij, behalve dan het bloedverlies.
    Ik duim voor je hoor :thumup:

7. jessey

jessey Actief lid

18 sep 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    Zie ook mijn banner. ik had precies dezelfde klachten als jij, nadat ik gestopt was met de pil. moe,vol gevoel, zere boobies en ik dacht ook dat het ontpillen was maar. Ik was zwanger. dus kan indd nog alle kanten op.
    na 2 dagen teste ik negatief en 10 dagen later pas positief.

en nu blijkt ook nog dat ik zwanger ben van een tweeling

succes ermee
    xx jessey

8. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Ik ben afgelopen mei gestopt en had precies dezelfde klachten als jij ze beschrijft, maar helaas iedere keer wel weer ongie geworden... Het is deze cyclus voor het eerst dat ik geen zere boobs heb, dus denk dat dat echt in mijn geval bij het ontpillen hoorde. Maar meid, heb moed hoor, want als ik al die verhalen hier boven mij lees, zo het zomaar eens iets leuks kunnen wezen ;) Succes en we horen het vast wel toch?!

Deel Deze Pagina