Hoi, Bijna twee week geleden ben ik bevallen van een heel mooie meid. Ik heb een knip gehad, deze hechtingen zijn er zaterdag uitgehaald. Nu ben ik afgelopen zondag weer opgenomen met hoge koorts en sinds gisteren ben ik weer thuis, maar voel steeds zo'n druk op mn vagina en blijf naar de wc gaan doordat ik die druk steeds voel. Ik ben nog bezig met mijn antibioticakuur, Augmentin had ik eerst via infuus en nu slik ik amoxicilline, deze kuur loopt nog tot en met dinsdag. Nu moet ik maandag aanstaande weer naar de uroloog om te kijken of mijn dubbel J katheter (van nier naar blaas) er mogelijk uit kan. Vraag is...weten jullie wat die vervelende druk is, zou het een blaasontsteking kunnen zijn? (wat dan toch bestreden wordt met de antibiotica die ik al slik) of zou het van de dubbel J komen of is het misschien nog een stolsel die niet weg is geraakt? Groeten, Mnq
hoi, de kans dat het een stolsel is lijkt me klein. Ik denk dat het eerder van de catheter komt of eventueel een blaasontsteking, als je die hebt wordt die inderdaad aangepakt door de antibiotica. Als je antibioticakuur op is en de catheter eruit en je hebt nog steeds last dan inderdaad urine naar de huisarts voor verder onderzoek. Mirjam