kan dit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door talia, 12 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    is het normaal dat ik sinds een paar minuten enorme krampen heb alsof ik mijn maandstonden moet krijgen?anders ga ik toch even mijn gyn bellen.

    groetjes Talia
     
  2. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Misschien zijn het voorweeën? als ze om de paar minuten komen of als er regelmaat in zit zou ik maar even een belletje aan de verloskundige doen
    Groetjes Channie
     
  3. mamaantje

    mamaantje Fanatiek lid

    5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    HOE VER BEN JE ??
     
  4. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    ze moet nog 28 dagen staat in der banner haha
     
  5. mamaantje

    mamaantje Fanatiek lid

    5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    IK ZIE HELEMAAL GEEN BANNER BIJ HAAR, VREEMD!
     
  6. Anna

    Anna Actief lid

    4 nov 2005
    144
    0
    0
  7. Anna

    Anna Actief lid

    4 nov 2005
    144
    0
    0
    Oeps ging hierboven fout...

    Kunnen idd heel goed voorweeen zijn, die zeuren net zo als ongesteldheidspijn... Maar als je echte weeen hebt, twijfel je niet hoor... die zijn zo duidelijk als wat!
     
  8. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Suc6 Talia!!! Mocht het voorweeen zijn, is het vast een teken dat je kleintje geen weken meer op zich laat wachten (toch) Misschien het begin van echte weeen? Die zijn ook niet direct heeeel heftig en beginnen wat rustiger toch?

    In ieder geval, sterkte!!
     
  9. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Wie weet Talia... Straks toch weeen, spannend hoor!!! Houd het maar goed in de gaten en als je je zorgen maakt gewoon even bellen!!!
    Mocht het zover al zijn wens ik je heeeeeel veeel succes en sterkte bij de bevalling. Je had zelf ook al wel een beetje het vermoeden dat het eerder zou komen he?? Dus mss gaat het wel gebeuren!
    Houd je ons op de hoogte voor zover dat mogelijk is???
    Liefs Carry
     
  10. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik ben vandaag juist 36weken dus inderdaad nog 28 dagen als hij zolang nog blijft zitten. er zit eigenlijk geen regelmaat in het is gewoon een blijvend gevoel hetzelfde als pijnlijke maandstonden, ik had er eerder ook wel eens last van gehad meer nu is het wel heel erg. ja ik had inderdaad al een vermoeden dat ie eerder zou komen maar nu voelt het eigenlijk toch nog niet zo maar als het zo is houd ik jullie op de hoiogte zover ik kan :)
    nu is het maar afwachten en het toch even in de gaten blijven houden.

    groetjes Talia
     
  11. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Hou het in de gaten meid .. en anders gewoon Vk bellen ...
    Succes
     
  12. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Gisteravond heb ik ook voor de eerste keer zo'n krampen gekregen, de laatste keer was deze morgen rond een uur of 6.
    Net zoals menstruatiekrampen, maar dan toch nog wat erger.
    Dus dat zouden voorweeën kunnen zijn?! Zal het dan best ook maar wat in de gaten houden.
    Doordat ik een voorliggende placenta heb, heeft de gyn me al gewaarschuwd dat onze meid best wel een stuk vroeger zou komen, ten laatste op 23 maart moet ik bevallen met keizersnede.

    Ze heeft me ook gezegd als je weeën hebt, moet je onmiddelijk naar het ziekenhuis komen. Maar ik ben dus wel bang, dat ik die weeën niet zal herkennen, wanneer het echt zover is.

    @Talia: ik wens je veel succes toe en hopelijk houdt je kleintje het nog even vol hé in je buik.
     

Deel Deze Pagina