hey hallo, Voor mij voor het allereerst op een forum, heb er speciaal emailadres voor aangemaakt ed.hahahaha... ben 27 jaar en 4 maanden bezig om zwanger te worden... helaas nog steeds niet gelukt... vriendinnen van mij allemaal zwanger of net bevallen...ik wil ook zo graag! ik hoor zo vaak "goh, ik was binnen twee maanden zwanger toen ik stopte met de pil!" au au au .... ik heb 2 jaar implanon gebruikt en die er in juli van dit jaar uit laten halen... was dus ook al twee jaar niet ongi geweest! is allemaal weer redelijk op gang maar niet regelmatig, ene maand 29 dagen dan weer 24... ik ben gewoon bang dat er iets mis is met mij... ik heb telkens wel last van pijnlijke borsten, maar wordt dan 10 dagen daarna ongi... ik praat het mezelf waarschijnlijk gewoon aan, heb nu ook pijn in mijn buik en iets pijn aan mijn borsten, moet pas over 10 dagen ongesteld worden.. ik wil gewoon even graag mijn verhaal kwijt en mijn zorgen delen.. thanks
Gooi het er maar uit meid! Voel me momenteel ook zwaar kl.te! Het is nu dag 20 van me cyclus en dag 7 na me inseminatie. Nu heb ik ongi-achtige krampen en af en soms licht bloedverlies. Ben echt bang dat het weer mis is! Was me 3e IUI. Kan 30 november pas testen op HCG in me bloed. SPANNEND! Jij ook succes! En mail maar als je je ei kwijt wilt! Groetjes Marjo
kan me aansluiten bij de steekjes en krampjes. Heb ook als het goed is afgelopen weekend eisprong gehad. maar heb de hele maand eigenlijk al last van steekjes, soms denk ik dat ik psychisch zelf die steekjes maak. Heb ook last deze maand van constipatie. Heb ik wel vaker last van, maar nooit met de verschijnselen steekjes en soms kramp. Ik weet het niet meer. Ik hoop dat het voor ons allemaal snel raak is! Liefs Jinky
Hoop het ook van harte meid! Heb ook af en soms wat licht bloedverlies. Dan weer wel en dan weer niet! BALEN! Afgelopen zaterdag, 18 november, geinsemineerd en 's avond wat bloedverlies; denk me eisprong! Nu zit ik dus op dag 7 na me inseminatie! Dag 20 van me cyclus! Wat duurt dat w88 lang zeg! Krijg er de zenuwen van! Hoop ook dat het voor ons allen raak is sit keer en dat we kunnen gaan aftellen! Sterkte en succes! Duim ze! Groetjes Marjo
helaas heb ik net ook 3 weken zulke pijnen gehad..en vannacht helaas:S:S toch een week overtijd nog ongi geworden... succes met zwanger worden veel liefs heidy
Wat jammer meid! Is een shitgevoel he als opeens weer al je hoop de grond in wordt geboord? Succes met zwanger worden! Hou je taai! Huil maar ff lekker uit; lucht op!(zegt men) Groetjes Marjo
Hoe krijgen jullie die banner eronder? Heb het al vaker geprobeerd, maar het lukt niet! Ben een echte pc-leek! Groetjes Marjo
Voor de banner: Op cyclus banners klikken, eerste dag van laaste menstruatie invullen, op ok klikken. De eerste code die je krijgt kopieren(op rechter muisknop klikken en naar kopieren gaan) en daarna naar profiel gaan(Klikken op profiel aan linkerkant) en dan de code plakken(ook door rechter muisknop) bij vakje onderschrift. Ik hoop dat dit duidelijk is! Liefs Jinky
Heb het al enkle keren geprobeerd, maar lukt helaas niet. Straks eens aan me ventje vragen! Bedankt! En succes met testen! Hoop ik voor mezelf ook 30 november. Groetjes Marjo
Ja ik ken het. Voorgaande cyclussen heb ik het ook gehad na mijn eisprong, maar de ene keer is het minder dan de andere keer. daardoor word ik ook onzeker. Ook miss omdat we het zo graag willen. Je klust op de juiste tijd (denk je). Moet toch een keer raak zijn toch? Is het de eerste keer dat jullie er last van hebben (die krampen)? Het gekke is ook dat het niet elke dag is, wat jullie?
hallo, ik heb dat ook al sinds mijn ei sprong. gister echt een trekkend gevoel in mijn onderbuik dat ik er niet van kon slapen. heb ik normaal niet, maar wil me niet gek maken. heb normaal wel een dag voor mijn ongi buikpijn en dan weet ik ook altijd dat ik ongi word, ben altijd op de dag af al jaren. dussss we wachten maar af, misschien weer een nieuw kwaaltje erbij en wil het niks zeggen. wel heb ik nu ook doorzichtig slijm als ik naar de wc ga maar geen bloed ofzo ertussen.....dus ik weet het ook niet. het enige wat we kunnen doen is afwachten in mijn geval nog 6 dagen hahahahha. pffffffffff hihih
dat lijkt maar zo, word er wel eens helemaal gek van. heb nu ook een humeurtje om op te schieten. ik heb al drie kinderen uit een eerdere relatie en daar was ik na een maand zwanger. nu poging 7 en ik weet wel dat ik niet mag klagen en dat doe ik ook niet maar maak me wel ongerust soms omdat ik een herstel operatie heb gehad na een steralisatie en ik zo bang ben dat het nu niet meer zal lukken....... groetjes peggy
Ik denk dat ik afgelopen maandagochtend mijn eisprong heb gevoeld en sinds vanochtend heb ik ook een heel raar/beetje pijnlijk gevoel in mijn onderbuik. Alsof ik ongi moet worden. Maar als ik al ongi moet worden dan op zijn vroegst pas volgend weekend Stille hoop [-o< (ik word knettergek van dat wachten)
ja stom is dat he? dat heb ik ook, maar zoals nu heb ik dat gevoel weer niet en voelt alles weer heel normaal. Heb ik ook geen buikpijn! bah wat kan je lichaam je onzeker maken he? Peggy, kan me je ongerustheid heel goed voorstellen. Hoe moet ik dat eigenlijk zien, die operatie. Kunnen ze niks checken na die operatie dan? En heb je wel een eisprong getest na die operatie ? (miss stomme vragen, maar ik ken verder niemand die dat ook heeft meegmaakt). En trouwens over dat het nu langer duurt, kan ook zijn omdat je nu wat ouder bent geworden dan bij de 1ste 3. Toch? tenmisnte dat lees ik overal... Jullie kunnen iig al bijna testen. Ik meot nog 11 dagen. pffff wat kan wachten lang duren als je het zo graag wilt he? Ik zal voor jullie allen duimen.. Zou wel leuk zijn, als dit een vruchtbaar forum is/wordt
hallo ief, ze hebben na de operatie gekeken en mijn eileiders waren weer intakt. ik doe de ovulatie testen en ik heb gewoon eisprong. maar ik heb wel een verhoogde kans op buitenbaarmoedelijke zwangerschap. ik krijg dus wel meteen echo om te kijken of het goed zit. ik kan ook pas over 6 dagen testen hoor. ik was 20 met mijn eerste bevalling 10 dagen om precies te zijn hahahahha. groetjes peggy
ja dit is egt de eerste keer dat ik zo n last heb. ik heb er ook nog eens blaasontsteking bij gekregen ,en mijnn dikke darm is helemaal verstopt en geirriteerd,dus is fijn weer. En ja ik moet haast wel op de juiste dag hebben geklust,ik sla haast nooit een dag over joh hehehe,niet alleen voor het zwanger worden hoor. Ik snap de de ballen er niet van,hoe komt dat nou joh,dat het dan niet wil lukken he. en houdt de blaasontsteking de zwanger worden tegen? zijn er nadelen bij ,met zwanger worden en blaasontsteking?
Hoi hoi Ik denk niet dat een blaasonsteking daar effect op heeft, je mag alleen denk geen AB kuur nemen, dus veeel water drinken doet vaak wonderen.. Hier nog een met buikkrampen etc... Ik vind het moeilijk te onderscheiden wat nu het verschil is tussen zwangerschapssymptomen en een aankomende menstruatie.. Nou ja afwachten maar he..er zit niks anders op... Succes allemaal
goedemiddag, hier ook nog steeds buikpijn. had de testen van de webwinkel besteld en die kreeg ik gister binnen via de post. dat was natuurlijk foute boel. nou kon ik mijn nieuwschierigheid niet meer bedwingen natuurlijk omdat die al vier dagen van te voren positief kunnen zijn. dus jullie raden het al...............ik getest.......... en wat denk je een heel licht streepje. ik heb die strips gebruikt. nu word het dus helemaal spannend omdat ik wel reeel rekening er mee houd dat er nog van alles kan gebeuren maar toch.................. nog een paar dagen...........pfffffffffffffff ben kei zenuwachtig nu groetjes peggy succes met wachten en laat jullie niet gek maken he...............x