Ik heb sinds vanochtend steeds steken links onderin mn buik. Maar als het goed is heb ik dinsdag pas mn eisprong. Vanmiddag gewandeld en toen had ik er ook last van. Het is gewoon zeurderig en vervelend. Voorlopig kan ik nog niet testen, dus voor mij is het even afwachten. Meiden, ik duim voor jullie allemaal dat je snel raak mag zijn. Ik zit nu in mn 2e ronde na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap in september te hebben gehad. Ik hoop zo dat het dit jaar nog raak is! Liefs Joyce
heyy meiden, he pekske,heb jij een zwangerschaptest gedaan 4 dagen voor je nod? als je nu al een lcht streepje heb,dan is de kans groot toch?nou ben wel benieuwd,laat het weten. ik vind het ook zeer moeilijk om te onderscheiden ,wat nou menstruatie klachten zijn of zwangerschaps tekenen.misschien wil ik het zoo graag en wil ik dat het een zwangerschaps teken is. ik heb een cylus ingevulod van 33 dagen ,maar heb net geteld,en het zijn er maar 28,dus wat nu? sjonge jonge zeg.mag het hoofd niet laten hangen ,maar ik sleep hem gewoon achter me aan heheheh. nou op naar de volgende dag maar weer. successssjes
Hoi Pepske, dat klinkt wel veelbelovend een licht streepje . Kan me voorstellen dat je je dan nog wel ff onzeker voeld, zo van zal die test wel kloppen? Maar over 3 dgn heb je zekerheid! SPANNEND! Ik heb vanaf zaterdag menstruatieachtige krampen, mijn borsten doen weer pijn, dus ben bang dat we toch niet goed geklust hebben . Dit voeld echt als een aankomende menstrautie... Hopelijk voor jullie wel betere tekens hahaha. Wie kon vandaag ook alweer testen?
nou ief,dat pijn in je bosten hoeven geen menstruatie pijnen te zijn,ik heb met alle 3 mijn zwangerschappen ook pijnelijk borsten gehad,en je moet nog 1 weekie wachten,dus alles kan nopg gebeuren toch? groetjes debby
hoi pepske! Klinkt heeeel erg goed hoor! Ik heb gisteren getest, op mijn NOD en kreeg helemaal niks te zien!En aangezien die testen heel erg gevoelig zijn....Heb er een heel goed gevoel over meid!
Oh meiden, wat spannend allemaal! Ik duim echt voor jullie en denk ontzettend met jullie mee! Ik hou de site in de gaten en hoop snel goed nieuws te horen! Suc6 iedereen! Liefs Joyce
hoi carmen31, ik hoop dat jij altijd goed zit met je gevoel dan hahahahahah. word er echt helemaal gek van van dat wachten. bij mijn eerste had ik ook pas een positieve test na een week. bij de andere drie wel de eerste dag van nod. ik heb al drie kids, een keer is het mis gegaan en ben ik met 24 weken bevallen van een meisje. dus heb al heel wat test ervaring hahahahahha. nu is het al 11 jaar geleden en is weer net zo spannend. dus dit zou dan mijn zesde keer zijn omdat ik ook nog een miskraam heb gehad een aantal jaren terug. en toch blijven de twijfels ookal heb je het al zo vaak meegemaakt. ik laat het zeker weten deze week. groetjes peggy
foutje, het is 8 jaar geleden hahahahhah de jongste is 8 de middelste is 11 en de oudste is 15 in januari
Debby, Thanks voor je opbeurende tekst . Ik hoop het echt! De voorgaande twee cyclussen had ik ook al wel last van mijn borsten, maar al die symptonen lijken helaas zo veel op elkaar. Het enige wat je dan kan doen is afwachten... Maar over 8 dgn mogen we testen Jiehaa hahaha.. Wel prettig dat je zo op dit forum ff je ei kwaijt kan, want je voeld je dan tenminste niet zo alleen met al je kwaaltjes (wat dan ook nog eens blijkt dat iedereen die heeft ) Carmen, bij jou kan het ook nog alle kanten op toch? Groetjes Ief
hier nog zo 1, vorige week zaterdag m'n ei gehad en vanaf dat moment de hele dag gezeur zo ter hoogte van de eierstok.(is geen dag weggeweest) vrijdag a.s Nod heb nu ook al 2 dagen als ik s'morgens m'n tanden poets dat ik bijna over m'n nek ga. groetjes Inge
Hoi Inge, dat van dat tandenpoetsen hoor ik wel vaker, dus hopelijk is dit misschien een goed teken! Spannend altijd de laatste week he? Ik moet pas dinsdag ongesteld worden en heb nu al last van de boobs (heb ik normaal ook wel, maar nooit eerder dan 5 dagen voordat ik ongie moet worden. Anders heb ik wel een hele korte cysclus en een late eisprong..... Heb je trouwens wel goed geklust rond je eisprong?
Ja we hebben genoeg geklust. Ik had zo'n gezeur in m'n buik dat m'n vriend zei: "ze zijn vast ruzie aan het maken". Nou zo voelde het wel,.....
Haha nou, hopelijk heeft ie gelijk! Wachten kan dan zooooooooooooo lang duren he? Maar goed nog een klein weekje en dan weten de meesten van dit forum onderwerp off ze raak hebben geschoten of niet . Laten wwe hopen dat dit een zwanger forum is hahaha..... Zijn jullie al lang bezig?
We zitten nu in de 6e ronde. We zullen het wel zien, maar ik hoop ook dat we allemaal een plusje zien deze week.
Wij zijn ook nu net een half jaartje bezig en ook dit is mijn 6e ronde... Zou idd een leuk Sinterklaas cadeautje zijn! Naja over 4 dgn weet je het.. Sommige testen kan je trouwens al 2 dgn ofzo voor je NOD doen, tenminste dat hoorde ik... Ach maar ja als ie dan weer negatief is, heb je weer zo'n tegenvaller. Beter een paar dagen wachten , ja toch?
Ja de testen van deze site kan 4 dgn voor Nod. Ik heb nog liggen. Maar ik hoop dat ik me in kan houden tot Zaterdag.
ik hoop het ook voor je.. hahaha ik zeg het ook altijd, maar een paar dagen ervoor begint het toch echt te kriebelen ....
hallo allemaal, nou .......nog drie dagen. word langzaam een beetje gek, voel zo veel maar ben toch zo onzeker. heb ook veel last van afscheiding en die buikpijn blijft. lijkt alleen maar erger te worden. heb wel last van mijn borst(en), ja tussen haakjes want mijn ene borst is veel pijnlijker als de andere. raar maar waar. hoop dat we straks allemaal kunnen verhuizen hihihi. kan er gewoon niet van slapen. sterkte iedereen en nog even volhouden...... groetjes peggy ik ben vanaf jun bezig dit is de zevende keer geloof ik.
SPANNEND! Zou idd super zijn als we kunnen verkassen naar het andere forum .. Nog even volhouden. Je hoeft nog maar 2 nachtjes te slapen ... Ik heb ook nog steeds last van mijn (.)(.) en ook mijn buik rommeld, maar ben wel bang dat het toch de duivels zijn . Naja we kunnen niks anders doen dan WACHTEN grrrr Succes met wachten ladies, blijf duimen
Ik duim echt voor jullie dat jullie kunnen verhuizen naar het andere forum. Dat zou toch echt fantastisch zijn! Ik moet nog 13 dgn wachten zoals jullie bij mn banner kunnen zien, dus nog even afwachten Ik hou jullie in ieder geval in de gaten Liefs Joyce