hoi joyce, ik weet nog steeds niks, ben nog niet ongi, heb een test gedaan en die is nog steeds licht positief. wel heb ik inniminie bruin bij afvegen. volgens de dokter wil dat niks zeggen want dat kan ook oud innestelings bloed zijn wat er nu uit komt. ik word zelf gek van onzekerheid. streep is streep zeggen ze. maar als ik nu dus wel ongi word dan was het niet goed denk ik en komt het er gewoon af. dussssssssss afwachten nog steeds. heb dit nooit eerder zo gehad, ben altijd stipt op tijd dus is ook nieuw voor mij. verder iedereen succes die ook kan testen of kan klussen . x peggy
Spannend Peggy! Ik hoop het zo voor jullie! Ik duim hard voor jullie en hopelijk is het positief! Ik moet nog even wachten, en dat is soms zooooo moeilijk! Fijn weekend iedereen en suc6 met alles! Liefs Joyce
hallo,,, helaas........................toch ongi geworden. volgende maand nieuwe kansen. probeer positief te blijven maar lukt niet altijd even erg. op naar ronde 9. groetjes peggy
Hé Pekse, Wat jammer zeg! Weer een teleurstelling Ik hoop voor je dat het de volgende ronde raak is, maar je hebt het helaas niet voor het zeggen. Veel suc6 met de volgende ronde en we houden elkaar op de hoogte! Probeer positief te blijven (ik weet het, het is makkelijker gezegd dan gedaan...) Liefs JOyce
heb vanmorgen getest en zie het resultaat. buikpijn is nog met vlagen aanwezig en dan lig ik echt krom. groet inge
dank je wel joyce, ik ben al weer over de eerste telleurstelling heen, beter zo dan met 5 maanden. (heb ik ook al een keer gehad). zal wel niet goed zijn geweest dan. we gaan gewoon vrolijk verder en misschien wel kei goed het nieuwe jaar in ahahhahahah. groetjes peggy
inge, GEFELICITEERD! hoop dat we snel achter je aan komen allemaal. geniet er lekker van......... groetjes peggy
Ik zit nu op dag 10 van mijn cyclus en heb soms echte heftige steken in mijn buik, dat ik echt op de grond moet gaan zitten, na een minuut ofzo zijn ze weer weg. Wat kan dit zijn? Groetjess
misschien een beginnende eisprong. ik heb dat ook wel eens op dag 10 en dan blijft de pijn een beetje hangen aan een kant en test ik even later positief met ovulatie test. heb wl eens zo erg gehad dat ik bijna niet meer kon lopen of kon gaan zitten dan was het net als of heel mijn baarmoeder omhoog werd geduwd. groetjessssss peggy
Inge gefeliciteerd! Ik hoop dat er nog velen volgen! Ik heb sinds een dag of twee een zeurende pijn in mijn onderbuik, als het goed is heb ik net mijn eisprong gehad (of is dit mijn eisprong). Het blijft afwachten, dit is nog maar maand twee na het stoppen met de pil. Ik weet nog helemaal niet hoe mijn cyclus verloopt natuurlijk. De eerste keer was ik na 30 dagen ongi. Blijft spannend. Iedereen succes! X Nikkie
Inge gefeliciteerd! Geniet ervan! Ik ben helaas gisteren weer ongesteld geworden (baal). Gelukkig voor het eerst na 6 maanden een gelijke cyclus als de vorige maand. Zit nu op 26 dagen.. Hopelijk was dit de laatste Duurt me veelste lang hahaha. Succes iedereen! Groetjes Ief
Ik heb de laatste paar dagen ook een raar gevoel in mijn buik maar moet nog niet ongi worden, dat moet ik pas rond 10 januari worden. Ik wacht het ook maar gewoon af want maak me altijd maand weer gek en het is steeds weer een teleurstelling. Ik wens je in ieder geval veel succes en laat het ons verder maar weten hoe het is afgelopen liefs marlon