Niet ongesteld

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Lucky1979, 20 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    Hallo,

Ik dacht eerst dat je hier alleen een vraag mocht stellen als je al zwanger bent maar ik probeer het toch maar.

Ik ben 5 oktober gestopt met de pil. Na de pil-ongesteldheid ben ik niet meer ongesteld geweest. Ik zit nu al op dag 74. Volgens de test ben ik ook niet zwanger. Ik begin mij zo vies en onzeker te voelen. Ik heb ook het idee dat mijn buik iets boller is en dat dat komt doordat het daar niet wordt schoon gemaakt. Ik maak mij steeds meer zorgen ook omdat ik tijdens mijn pil vaak tussentijdse bloedingen had. Dat werd steeds meer en steeds vaker. Ik zou graag advies willen. Ik ben bang dat als ik naar de dokter ga het alleen maar wordt afgedaan als ontpillen.

Ik hoor het graag.

Groetjes,
    Lucky

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi Lucky,

Helaas kan ik je weinig vertellen. Ik ben te weinig op de hoogte van menstruatieproblemen, een huisarts weet hier veel meer van. Maar ik zal vertellen wat ik weet:
    Het is normaal dat je lichaam moet wennen aan het feit dat je niet meer de pil gebruikt, het kan een jaar duren voordat je menstruatie weer op gang is. Weet je nog wat je cyclus was voor dat je dat pil bent gaan gebruiken?
    En word dit de eerste menstruatie na het stopppen van de pil, zoja dan zal je menstruatie niet lang op zich laten wachten want dan is het nog een onttrekkingsbloeding.

Groetjes Imke

Deel Deze Pagina