5 weken zwanger en (nog)weinig symptomen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 1979kik, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Hoi meiden

Pas ontdekt dat ik zwanger ben!
    Buiten gevoelige borsten heb ik tot hiertoe niet veel symptomen.
    Ik ben er blij mee hoor maar het maakt me wel wat onzeker.
    Elke dag voel ik nog aan men borsten dat die in ieder geval toch gevoelig blijven :p
    Nog meiden die niet al te veel voelen of meiden die pas later toch symptomen kregen?

XX

2. Skye

Skye Niet meer actief

Echt meid......wees blij. Ik ben de eerste 3 maanden super moe geweest en tot 30 weken misselijk, dus geniet ervan nu je nog nergens last van hebt. Maar ik begrijp je ongerustheid, omdat je je niet zwanger voelt.

3. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    hey meid in begin had ook geen symptonen aleen bolle buik door darmen verder niks kwam bij week 7.en meid wees blij ik snap wel dat je onzeker van word ik heb zwangerschapsntesten gedaan tot week 12 ;) werd gek van mezelf is echt niet aan te raden zo kan je niet genieten

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik heb helemaal nergens last van gehad.. behalve gevoelige borsten idd... dat is alles.... er zijn ook heel veel meiden die geen symptomen hebben, alleen hoor je dat bijna nooit haha... niet teveel zorgen maken..

oja, gefeliciteerd!!

5. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    hoi meid,

hier nog iemand zonder symptomen ben nu bijna 10 weken zwanger en nog nergens last van. ik moet zeggen ik snap je onzekerheid heel goed want ik heb het ook gehad. en nog steeds wel een beetje. maar vandaag voor het eerst het hartje gehoord en dan ben je toch wel wat meer gerust gesteld. je zal zien dat het goed komt. wees blij dat je nergens last van heb.

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik ben nu ruim 8 weken zwanger en het enige waar ik last van heb is zere bombonella's, moe en opgezette darmen. Verder geen klachten. Zelfs niet misselijk, dus dat is echt ideaal.

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ten eerste gefeliciteerd!!!

Het is heeeel normaal dat je nu (nog) geen symptomen hebt hoor! Je bent pas net zwanger! ALS je misselijk wordt dan schijnt dit vaak na de 6e week te beginnen. Bij mij was dit ook zo! Ik was tot die tijd dus ook heel onzeker. Daarna ook nog wel hoor, want dan dacht ik weer dat ik misselijker hoorde te zijn en dat ik vlees vies moest vinden ruiken. Dat had en heb ik dus niet gehad...Ook zat ik steeds aan mn borsten, zelfs op mn werk als er even niemand in de buurt was hihi.

Je onzekerheid is dus heel normaal en er zijn echt heeeeel veel vrouwen die amper/geen klachten hebben hoor!

Geniet van je zwangerschap:)

8. Oemie

Oemie Actief lid

6 sep 2009
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je zwangerschap.
    ik heb zelf niet echt last gehad van de meest voorkomende kwaaltjes zoals misselijk, overgeven en vermoeidheid.
    ben inmiddels bijna 27 weken..
    het is alleen maar fijn als die kwaaltjes weg blijven :)

een fijne zwagerschap toegewenst!:D

9. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ik had in het begin ook alleen maar gevoelige borsten. Ze werden niet groter, kreeg geen donkere tepels (nu zijn ze ondertussen bijna zwart) & ben ook niet misselijk geweest... wel verloopt de zwangerschap prima! Dus je hoeft niet heel veel symptomen te hebben.

10. greetie

greetie Actief lid

16 sep 2009
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    heyla, ik ben nu 12 weken zwanger, en nog steeds geen symptomen! had alleen last van pijnlijke borsten, maar dat is alweer over. wel heb ik nu last van constipatie, ik kan heel moelijk naar de wc gaan, voor de rest ook geen enkel zwangerschapskwaaltje hoor! dus zijt blij! het kan!
    liefs

11. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Snap je onzekerheid.. heb ik ook hoor.. voor mn NOD en die paar dagen erna had ik wel 100 kwaaltjes (honger, vroeg wakker, misselijk, pijnlijke boobies, erg moe, nergens zin in) en nu alleen pijnlijke borsten.. voel me echt niet zwanger.. mja.. proberen toch maar vertrouwen te hebben in je lichaam he :)

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hier ook eigenlijk haast geen kwaaltjes alleen: moeheid en beetje gevoelige tepels en nog wat ongiklachtjes ....aan de ene kant maakt me dat wel onzeker maar aan de andere kant ben ik er ook wel blij mee..

13. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    gefeliciteerd en wees blij datje verder geen klachten heb ik ben nu 6 week zwanger en al een week continu misselijk en braken. heb sinds dinsdag medicijnen gekregen tegen mijn misselijkheid.
    Ik hoop voor je dat je op deze manier heel je zwangerschap doorgaat :D

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik hoop het ook en hoop dat het snel beter met je gaat !!

15. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Hier nog iemand die 5weken is en weinig symptomen heeft.

Het enige wat ik heb is af en toe van die 'ongesteldheids'krampen. Mijn tepels zijn donkerder geworden en de blauwe aders op mijn borsten zijn meer te zien. Maar voor de rest voel ik mij prima.

En ook ik wordt hier heel onzeker door!! De ene dag voel ik mij zwanger, de andere dag niet. Dan denk ik dat het weer mis zit.

16. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Ah meis, wees blij!!! Bij mij begon het met 6 wkn mega erg!!! En hang nu nog regelmatig boven de pot...

17. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Ooh gelukkig ik ben niet alleen!! Precies hetzelfde: alleen een soort spierpijn in m'n borsten maar dat wordt nu ook minder... Gelukkig maandag nog een testje gehad van Moeders voor Moeders: toch een beetje extra bevestiging. Ik denk nu maar: ik geniet er nog van nu ik nog bijna geen klachten heb... (maar word er wel onzeker van dus snap je heel goed)

18. suze238

suze238 Actief lid

9 mrt 2009
    296
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    spijkenisse
    ook hier niet echt last van kwaaltjesgehad, had alleen enorm gevoelige borsten en met een wek of 8 werd ik erg moe maar verder helemaal niks, ik voelde me toen ook onzeker maar nu ben ik blij dat ik mijn ingewanden er niet heb uitgekotst!
    ik had idd ook alleen die krampjes nog in mijn buik net of je ongesteld ging worden (groeipijn heb ik begrepen)

Deel Deze Pagina