Weet iemand dit?? Ik ben nu bijna 32 wkn en heb sinds een paar dagen een zeurderig gevoel in mn onderbuik, soort menstruatiepijn, trekt ook door naar m'n onderrug. En t idee dat ik dan ook naar de wc moet voor grote boodschap... heel vaag. Ook voel ik de baby minder druk bewegen. Zijn dit (voor)weeen? Indaling? Herken t niet van mn 1e zwangerschap Morgen gyn, dus ook ff vragen, vind t alleen zo lastig uitleggen.
Ja herken het zeker!! Begon bij mij rond de 31e week. Was achteraf denk ik een combinatie van bandenpijn (mijn buik is toen nog een laatste groeispurt gaan maken) en indalingsweeen. Was echt geen pretje!! Soms 's nachts echt wakker van de pijn! Maar rond de 33 weken was het weer weg. Ik zou het gewoon even navragen morgen Gyn weet er vast meer van dan wij
Dat minder beweging voelen is hoogstwaarschijnlijk trouwens omdat je door de pijn ongemerkt veel harde buiken hebt. Hierdoor kan het zijn dat hoewel de baby evenveel beweegt als normaal je het minder voelt.
Ja, wat je beschrijft klinkt herkenbaar! Ik heb het vanaf de 32 weken. Soms heel de nacht.. volgens mijn vk waren het indalingsweeen.. Nu ons meisje helemaal is ingedaald is het overgegaan in voorweeen.
Ik heb hier afgelopen week ook last van gehad. Echt stekende pijn onderin de buik hield dan ongeveer een uurtje aan om de 3-10 minuten en hield dan een 30sec aan. Sommigen zeggen voorweeen en anderen dan weer groei/bandenpijn... Ik moet volgende week langs de gynaecoloog dus daar even vragen.
Ik heb ook al anderhalve week precies dezelfde pijn. Pijn in e onderbuik alsof je ineens heel erg ongesteld moet worden en trekt door naar m'n onderrug. Gezien mijn verkorte Bmm en pessarium de gyn gebeld , langs geweest, ctg etc gehad, alles was goed. Ze gooien het bij mij nu op pijnlijke harde buiken maar ik weet zeker dat dit niet zo is. K heb niet altijd een harde buik bij die pijn en ook niet altijd pijn bij een harde buik. Ds voor mij ook nog een raadsel...
Hier precies hetzelfde.. 1keer in de paar dagen heb ik het. Net alsof ik ongesteld moet worden. Maar vorige week naar ziekenhuis geweest en baby was al ingedaald. Dat is het waarschijnlijk geweest bij mij.