alles stinkt! hoe zit dat bij jullie?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mamavan5bengels, 9 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    De hele dag door wordt ik gek van alle geurtjes die voorbij komen.

Zelfs als mijn vriend zich savonds staat in te smeren met babyolie, ruik ik hem al van km afstand. Zo erg dat ik er helemaal naar van wordt.

Alle geuren blijven zo erg in mijn neus hangen, dat ik het gevoel heb, dat ze zelfs door mijn hoofd gaan......blehhh:$

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    ohjeeee, nee daar heb ik gelukkig geen last van.
    ik ruik wel beter maar het is gelukkig niet zo dat ik er naar van wordt en de geur blijft hangen in mijn neus..

3. kyrah12

kyrah12 Actief lid

2 mei 2012
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik ook gelukkig geen last:D:D

4. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    Ik had dat bij de eerste zwangerschap heel erg vond letterlijk alles stinken.
    Gelukkig bij de andere 2 niet.

5. Dienares

Dienares Actief lid

23 jul 2008
    255
    0
    0
    ik heb dat alleen bij bepaalde geuren, zoals eten of parfum of echte stank

6. Chaii

Chaii Niet meer actief

Haha, wat grappig ik roep ook al weken dat alles zo stinkt!
    Vooral in huis heb ik er last van echt heel raar... ( het is harstikke schoon)
    Die luchten di uit de keukenkastjes komen, poeeeh...
    En de prullebak is maar verplaatst naar de gang.
    Ik ruik ook vocht heel goed, dat is nog het ergst van alles.
    Ik ben dus graag buiten. :p
    Bij mijn dochter kon ik overgins precies dezelfde luchtjes niet hebben.

7. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Smeert jouw vriend zich in met babyolie? Haha!

Ik ruik wel beter sinds ik zwanger ben en vind een heleboel dingen ook stinken. Vooral gebakken ei, bah!

8. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Nog niet echt last van vieze geurtjes die blijven hangen, maar ik merk wel dat ik beter ruik en dat ik ook niet altijd even aangenaam: ik riek de vieze, stinkende pantoffels die op de grond staan, veel mensen hebben een vieze adem, ...

9. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Hahaha jup :D hij is antilliaans, de meeste donkere mensen smeren zich na het douchen in met babyolie :)

10. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Poe... nou hier wel! Ik vind alles stinken... Zelfs de dingen die lekker zouden moeten ruiken. Van parfum tot bakluchtjes en chemische luchtjes. Bah! :(
    Nu ben ik wel redelijk 'gewend' aan de luchtjes hier in huis, maar als ik dan even bij iemand anders ben dan begint de ellende opnieuw. Brrr!

11. caatjebeek

10 mrt 2008
    51
    0
    0
    Almere
    Oh ja, ik vind ook zoveel dingen ineens vies ruiken. Of alles wat normaal al stinkt, is nu zo erg dat ik bijna over mijn nek ga.
    Maar gelukkig blijft het niet hangen, dat is helemaal erg!
    Hopelijk wordt dit ook minder na een maandje of 3.

12. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Ik heb 2 maand geleden mijn man een nieuw geurtje gekocht die ik erg lekker vind en gisteren zaten we in de auto en werd zo beroerd van dat geurtje bah!

13. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Heel herkenbaar! Tot 18 weken kon ik echt geen geur harden, gadverdamme! Vooral avondeten vond ik verschrikkelijk stinken!

14. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

zeker de luiers van me zoon nu. Normaal maakt me de poepluiers niet uit. MAar nu ga ik over me nek..

15. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    hier stonk alles. arme hond heeft heel wat uurtjes in de keuken gelegen omdat ik die geur gewoon niet om me heen kon hebben. was echt verschrikkelijk.
    en ik werk in de zorg dus daar krijg je met van alles te maken. stond echt soms te kokhalsen (ongemerkt) als ik iemand z'n kont stond te wassen;)

heb hier dagen kotsmisselijk op de bank gezeten omdat ik iets rook. totdat ik me ineens bedacht dat er een bloemkool op de koelkast lag. ik heb die gepakt en ging echt bijna over m'n nek. stond midden in de kamer en heb hem vanaf daar zo het balkon op gemikt om daarna in 1 rechte lijn naar de plee te lopen om over m'n nek te gaan :)
    daarna kon ik ook geen bloemkool ruiken of zien.

16. zuurstok

zuurstok Lid

13 mei 2012
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh.. hou op! Wij hebben een bank van iemand gekregen en daar zit een febreze geurtje in...ik ben kotsmisselijk en vermijd de woonkamer.. dus de bank gaat weg.. zo erg is het. :)
    Ik kook niet meer, kom niet in de bijkeuken (kattenvoer+kattenbak) en verzamel mn afval op het aanrecht.. kan echt geen prullenbak opendoen.. bleghhh

17. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Hahaha hier ook. Vooral kattenvoer bij mn ouders bleeehhhggg!!!
    Buurman rookt sigaren buiten en dan gaan hier alle ramen en deuren dicht gatsie! Of de verse broodjes afdeling in de supermarkt!!

18. Harvast

Harvast Actief lid

10 jun 2012
    243
    0
    0
    Hier ook alles alles stinkt, de mensen, de kledingkast, de keukenkasten, de buren, de auto, de lekkere geuren, de dieren en zo kan ik de hele tijd doorgaan.

Het is dat het niet netjes en gênant uitziet, anders zou ik met een gasmasker rondlopen. En dit is eentje die misselijke zwangeren altijd vond overdrijven!

19. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik had dat bij de zwangerschap van mijn zoontje ook heel erg..

20. Cilnia

Cilnia Lid

7 dec 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier stinkt ook alles... Kattenvoer, keukenkastjes... koelkast.... bleeegh!

Deel Deze Pagina