dikke buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mama van jessy, 24 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van jessy

24 sep 2006
    21
    0
    0
    hallo ik ben de mama van jessy (bijna 4)
    ik vraag me af of het normaal is dat ik al zon dikke buik heb.
    ik heb met 5 wk een bloeding gehad en ben erg onzeker.
    een vriendin van me is nl op dezelfde dag als mij uitgeteld en daar zie je nog bijna niks aan. grz

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Als je 16 weken bent heb je toch al een buik, dat hoort zo lijkt me.

3. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Als je al eerder een kindje hebt gehad schijnt het dat een volgende zwangerschap sneller zichtbaar is, dus ik denk normaal hoor ;)

4. mama van jessy

24 sep 2006
    21
    0
    0
    als ik de foto's van maisy bekijk klopt het aardig . bedankt :)

5. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    lijkt mij ook hoor. ik ben zwanger van mij eerste en heb nu toch ook echt al sinds een paar weekjes een buikje!

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Denk ook dat het normaal is en ook dat het per persoon verschilt!

Ik heb ook al een buikje maar kan het ook nog wel verbergen als ik het wil.
    Mijn buik is ook al gelijk de breedte in gegroeid en ik had behoorlijk sterke buikspieren voor ik zwanger werd en het is de 1e dus zo'n buik als Maisy heb ik nog niet. Denk dat je je niet met anderen moet vergelijken, iedereen is weer anders!

7. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ben zelf nu ook bijna 17 weken zwanger en je ziet t nu een beetje.
    Het is wel mn eerste kindje ,daar ligt t ook aan. en ze zeggen dat als je veel buikspieren hebt dat t dan ook langer duurt voor je wat ziet.

8. diana1982

diana1982 Actief lid

25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    bij mij was het met 20 weken toen ik een buikje kreeg en toen ging het heel rap.

9. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    bij mij ook rond de twaalf weken klein buikje en vanaf de 20ste week gin g het heel snel had ook vrij snel positie broeken aan

10. nietje

nietje Actief lid

14 mrt 2006
    118
    0
    0
    hoi
    bij mij was bij de eerste een buikje te zien na 20 weken bij de tweede wat eerder geloof ik en nu heb ik een buik die is net zo groot als bij mijn eerste toen ik uitgeteld was hahaha
    is echt bij iedere vrouw en iedere zwangerschapo0 anders denk ik succes groetjes anita

11. Noebie

Noebie Actief lid

21 feb 2006
    305
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Bonaire N.A
    Geloof het of geloof het niet maar mijn broeken zaten vanaf week 5 al niet meer lekker. Nu ben ik 20 weken en heb ik echt een enorme buik voor mijn zwangerschapsduur. Iedereen vraagt ofdat ik een tweeling verwacht :oops: en dit is pas mijn eerste. Ik heb ook altijd wel een buikje gehad.

Zoals Soana al zei, gaat het bij een 2de zwangerschap veel sneller. Alles is immers al een keer opgerekt geweest. Het hangt er ook vanaf hoeveel vruchtwater je hebt (zei mijn vk tenminste). Een vriendin van mij is 3 wkn. geleden bevallen van een jongetje van 7 pond (!) en ze had gewoon echt geen buik! Die doos zag er na 2 dagen alweer uit alsof ze helemaal niet zwanger was geweest :x :D

Deel Deze Pagina