Hoi allemaal, Ik ben 14 weken zwanger en de zwangerschap was niet gepland. Sinds dat ik zwanger ben, ben ik super veel ziek geweest. Ik ben 8 kg afgevallen. Omdat ik zoveel ziek was en erg moe kon ik niet echt genieten van het idee dat ik zwanger ben. Ook kan ik er nog steeds niet van genieten, omdat ik geen steun krijg van mijn ouders. Ik ben nog maar 20 daarom. Als ik me dan een dagje goed voel dan word dat eigenlijk wel weer verpest door mijn ouders...Ik weet niet goed wat ik er mee moet doen. Groetjes kim
he meid wat naar dat je zo ziek bent en dat als je je iets beter voelt dat je dan nog niet kan genieten door dat je de steun van je ouders mist. Ik zou ook niet weten wat je moet doen, er valt weinig te doen denk ik. maar je bent 20 en je hebt gekozen voor je wondertje. en ik denk dat dat genieten nog wel komt als je je dadelijk echt beter voelt en dat wondertje gaat voelen. Dta maakt t vaak allemaal echter. sterkte.
Jeetje zeg, wat vervelend. Toch moet je proberen te genieten van het wonder in je, de tijd vliegt voorbij, echt waar. Ik begrijp wel dat het moeilijk is als je geen steun hebt van je ouders... Sterkte er mee. Liefs Kim
Hoi Kim. Dat lijkt me inderdaad geen leuke situatie. En je vriend/man? Heb je daar wel steun aan....heb je vriendinnen waar je eens wat kwijt kunt....is ook heel belangrijk.....probeer je op het moment vooral te richten op de mensen waar je wat aan hebt... Sterkte en ik hoop dat je er snel wat zekerder over wordt en van je zwangerschap kan genieten... En als je vragen hebt, hier is genoeg (ervarings)deskundigheid. Dus vuur maar af.....of als je gewoon even wilt spuien, dan kan dat ook Groetjes Meeuw
Vervelend inderdaad... Hoe gaat het nu met je dan? Ben je nog steeds zo vaak ziek? Misschien moet je proberen of er medicijnen zijn die helpen. Daarvoor moet je even contact opnemen met je huisarts. Ik kon in het begin ook helemaal niet genieten van de zwangerschap door ziekte maar inmiddels is dat gelukkig over. Ik weet niet hoe je relatie met je ouders normaal is, maar misschien moet je eens met ze praten? Vertel ze dat je meer steun kan gebruiken. Succes
Geplaatst: Vr Jun 27, 2008 7:11 pm Onderwerp: Verschijnselen, zwanger misschien? -------------------------------------------------------------------------------- hoi mensen, Ik ben nu 4 maanden van de pil af, omdat we bezig zijn om kinderen te krijgen. Ik heb een regelmatige cycles, maar heb sinds anderhalve week rare verschijnselen zoals, krampen helemaal onder in mijn buik, mijn borsten doen overal pijn, voor het avond eten ben ik misselijk. Heb het idee dat er ook een bultje op mijn buik zit onderin. Ik moet vandaag ongstelt worden, maar ben het nog niet. Kan iemand me misschien helpen. Ik ben nogal onzeker Groetjes Kim
Hmm.. Je zwangerschap was niet gepland, maar je was wel in juni al 4 maanden van de pil af en bezig kinderen te krijgen. Wat een opmerkelijke situatie!
hahahahaha ja zo zie je maar dat je niet 2 verschillende dingen op een forum moet zetten het word altijd achterhaalt