Ik vraag het maar op de vrouw af..ik heb een paar dagen Curanal tabletjes genomen i.v.m. aambeien en merk dat ik daardoor makkelijker naar het toilet kon. Heb ze vandaag niet genomen en ook nog niet gepoept, zit er bepaald stofje in de tabletten waardoor het makkelijker gaat?
Geen idee Wen. Ik kan me niet herinneren dat het daardoor makkelijker ging. De stoffen die erin zitten die zorgen ervoor dat de aambeien slinken.. maar ik geloof niet dat ze ervoor zorgen dat je makkerlijk naar de wc kan. Heb je alleen de tabletten of ook de zetpillen en zalf? Ik had nl het hele kuurtje en was er binnen een paar dagen vanaf!
Witte tablet: Millefolium, Aesculus hippocastanum, Hyssopus officinalis, Calendula D6, Vitis vinifera D6, thiamine HCl 3 mg, lactose. Roze tablet: Millefolium, Sulfur D4, Collinsonia canadensis D6, Echinacea angustifolia, thiamine HCl 3 mg, azorubine E122 3 mcg, lactose. idd er zit lactose in deze bevorderen je stoelgang
Heb de tabletten en de zalf, de afgelopen dagen alleen de tabletten genomen en ze zijn weg! Zat me te bedenken dat die makkelijke stoelgang ook wel eens een bijwerking van de antibiotica kan zijn..
Deb: bedoel jij geen lactulose ? Lactose is toch gewoon suiker ? Wendy: idd sommige antibitioca's kun je diarree van krijgen.
Deb.. ik denk niet dat de lactose voldoende is om je ontlasting makkelijker te maken.. Ik denk idd ook , wat Wen ookal zegt, dat het misschien door de antibiotica komt. Ach het belangrijkste is dat ze weg zijn!
Ik gebruik dus alleen maar lactulose en dit werkt bij mij super om het naar de wc gaan makkelijker te maken! Dus het kan wel
Lactulose is iets anders dan Lactose.... Als je een moeilijke stoelgang hebt, dan schrijft een HA je lactulose voor.. nooit geen Lactose omdat dat een bepaald bestandeel van iets is.. geen "medicijn" op zich.