Kiespijn?!?

Discussie in 'De lounge' gestart door Femsiejj, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

Hoi meiden,

Ff een vraagje om jullie tips en/of ideeën.
    Ik heb sinds enkele weken af en toe een dag onwijze kiespijn. Dan doet bijna mn hele kaak pijn en heb ik het gevoel dat mijn wang dik is. Dit is niet het geval, maar zo voelt het wel aan.
    Het gekke is alleen dat het halverwege de dag op komt zetten en de volgende dag weer is verdwenen. Ik heb nu ong. 2x per week zo'n dag en ik merk toch wel dat het erg vervelend is. Ik voel geen gaatjes of iets dergelijks en om nou gelijk naar de tandarts te rennen zie ik ook niet zo zitten.
    Kent iemand dit en heeft iemand misschien tips voor me om er vanaf te komen? Alvast bedankt!

2. Rayna

Rayna Actief lid

21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    Als je het al enkele weken hebt zou ik toch even naar de tandarts misschien je zenuw ofzo? Ik zou er iig niet lang mee wachten

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Pijn met warm/koud/bijten/druk?

Rood, warm aanvoelend, kloppend gevoel?

4. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ojee ik voel een wortelkanaal aankomen? ;)
    dat was het dan wel vaak bij mij!
    ik zou toch de tandarts even bellen want zo te horen gaat het niet vanzelf weg!

5. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Ik heb het elke keer een paar dagen voor nod ineens 1 of 2 dagen en dan is het weer weg...ik spoel dan paar keer met corsodyl en dat helpt goed.

6. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

Hoi meiden bedankt voor jullie reacties.
    Gisteravond was de pijn zo erg dat ik paracetamol in heb moeten nemen omdat ik anders niet kon slapen en nou is het nauwelijks meer aanwezig. Het is niet pijnlijk als ik er zachtjes op tik en verder ook geen klachten van roodheid of iets dergelijks. Het is heel vreemd. Ik moet vandaag eerst naar een belangrijke afspraak en daarna misschien toch maar de tandarts bellen voor advies.
    In ieder geval bedankt allemaal voor jullie reacties!

7. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    idd tandarts bellen...

Deel Deze Pagina