Is mijn water gebroken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Batchie, 13 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Hoi dames,

Ik heb deze4 vraag ook bij de VK geplaatst maar misschien krijg ik hier sneller antwoord. Ik durf nu nl niet echt het ziekenhuis te bellen omdat ik in de afgelopen maand al in totaal 2 weken opgenomen ben geweest omdat ze bang waren dat mijn kindje eerder zou komen.
    Ik wil namelijk niet weer zonder reden zeg maar opgenomen worden. Kom nl in het ziekenhuis echt niet aan mijn nachtrust..

Hier mijn vraagje:

Ik heb even een vraagje..
    sinds gister avond heb ik steeds als ik even heb gelegen en weer opsta last van vochtverlies, en het ziet er een beetje groenig uit. Ik weet nou niet of mijn water nou is gebroken (het zijn steeds kleunbe scheutjes vocht ongeveer een eetlepel zeg maar) of dat het nou een schimmelinfectie is, ik heb laatst wel een infectie gehad maar dat zag er heel anders uit, er zat toen ook slijm bij. Nu is dat helemaal niet alleen maar vocht.. ik weet nu even niet wat ik hiermee aanmoet...

Hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.266
    4.500
    113
    Waarom bel je je huisarts niet even (hoef je niet meteen naar het ziekenhuis).
    Helemaal niets doen zou ik persoonlijk niet doen want als het inderdaad wel vruchtwater is en het is groen dan betekend dat dat de kleine er ingepoept heeft en dat is niet goed.

Groetjes Anita

3. patricia24

patricia24 Actief lid

27 jan 2006
    439
    0
    0
    hengelo overijssel
    ben het met pluk eens.
    bellen! kunt beter te vaak komen, dan dat je er te lang mee door loopt.

patricia

4. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Nou meid, ik zou echt heel snel bellen want scheutjes groen water klinkt niet goed. Wat kan het dan anders zijn? Normaal verlies je wel wat urine maar dat is doorzichtig en vocht verlies je maar dat ruikt zurig ofzo.
    Gewoon bellen straks is het wel dat je baby erin gepoept heeft en dan..?
    Niet wachten hoor, die artsen zitten er niet voor niets en als je twijfelt moet je aan de bel trekken.

Gewoon brutaal zijn en je niet in een hoekje plaatsen.

5. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    ka met 31 weken dacht men ook dat de vliezen waren gebroken maar dat bleek niet het geval te zijn, en ondertussen heb ik al 4x meer in het zhuis gelegen. Afgelopen zaterdag nog ivm bloedverlies. Ik ben bang dat ze daar denken dat ik me aanstel :(

6. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Dat zullen ze echt niet denken hoor dat je je aanstelt! Kom op pak die telefoon!

7. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Echt bellen hoor!
    Klinkt als vruchtwater... en dat de kleine erin gepoept heeft...

8. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Ook dat het maar kleine scheutjes zijn? Hoeft het geen hele plens te zijn dan?

9. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    zo te horen is het echt vruchtwater.. had ik namelijk ook.. steeds kleine scheutjes water..
    Groen klinkt niet goed.. misschien heeft je baby gepoept in het vruchtwater!
    BELLEN!

Groetjes Kalush

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    aangezien de verloskundige de vraag heeft beantwoord, en je niet dubbel mag posten.. doe ik deze op slot.

Deel Deze Pagina