Ik ga plat voor tiramisu... Maak zelf een hele schaal en zou die zonder schroom helemaal verorberen!!! Mmmmmmmm Chocolade en snoep gaan er ook goed in. Koffie... Bahh (behalve de koekjes van de tiramisu, hihi) Laat maar horen, Dames wat je wel en niet meer lust!
In Tiramisu zitten toch rauwe eieren? Moet je wel mee oppassen hoor! Ik heb eigenlijk geen rare eetgewoontes, ik eet alleen wel veel meer!
Ik ook niet echt rare eetgewoontes. Kan wel veel meer eten en eet en drink veel meer melkprodukten... vond melk eerst niet te drinken en drink nu dagelijks meerdere glazen, mmm! Blij kan je me maken met puddingbroodjes en broodjes kroket!!
Tiramisu is idd helemaal geen goed idee. Ivm de rauwe eieren en idd de alcohol. Schiet ik al in de stress als ik 2 spiegeleitjes per ongeluk heb gehad
Ik eet juist minder nu. Had ik vroeger altijd trek, nu zit ik echt sneller vol. At voorheen meer als mijn man, nu eten we even veel. Hier gaan de melkproducten er ook véél beter in! Overigens: volgens mij zit er in de tiramisu van de supermarkt geen rauwe eieren (maar dat staat vast wel op de verpakking). Helaas dus wél alcohol.....
Hier alles waar (gemolten) kaas in/over zit! Kaasbroodjes, tosti's, etc. En dan het liefst heel veel kaas.... mjammmm
Ik zou massa's kiwi's kunnen eten terwijl ik dat anders niet eet. En chocomelk is ook een echte verslaving hier Ohja frietjes (en alles erop en eraan) en pizza hawaii Wat zou ik graag nog eens lekkere frietjes en pizza eten zeg En ik kan de geur van banaan en anti-freeze (voor in de auto) echt niet hebben
Leverworst! Beetje jammer dat ik het echt bij één boterham op een dag moet houden Verder gaan tosti's en appels en goed in, maar ik kan nou niet echt zeggen dat ik hele rare gewoontes heb..
Patat met satesaus en mayonaise ! Warme baklava (soort turks toetje?) met slagroomijs Chocoladekoekjes !!!!!!!!! Redband dropduo,s ! Veel zoet beleg op brood : Jam , hagelsslag , vruchtenhagelslag , bruine suiker enzv. Ohhhh weetje wat nu lekker zou zijn ?..... Een lekker kadetje met een dikke kroket met een flinke laag mosterd !!! ooooooooh
Ik heb trek in een broodje kaassoufle met pindasaus... Nog twee weekjes en dan vlieg ik weer naar NL whoohoo snackbar here I come!
heb bij alle 3 nooit echt rare eetgewoontes gehad. Alleen bij de eerste heb ik wel heel veel paprika chips gegeten(bijna ieder dag wel een zak) en vond ik spagetti en haring ineens niet meer te vreten..
Mag het ook drinken zijn?!?!?! Melk melk melk melk en nog eens melk!!!! Ik drink wel 3 tot 4 liter in de week! Ook heerlijk als je last hebt van brandend maagzuur! Verder.........HARING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hhhhmmm...ben er dol op!
tiramissu uit de winkel bevat vaak geen rauwe eieren hoor!!!! dus dat mag wel! zelfgemaakte tiramissu bij bvb de Italiaan zou ik wel even laten staan ivm de rauwe eieren!