blaasontsteking

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lianne1984, 16 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lianne1984

13 nov 2006
    98
    0
    0
    ik heb vanochtend te horen gekregen dat ik een blaasonsteking heb, geen zware gelukkig maar ik maak me wel een beetje zorgen. ik krijg er wel medicijnen voor. zijn er hier ook dames die er last van hebben?

goretjes :)

2. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    ik heb het ook gehad in het begin.
    Medicijn gehad, en klaar was ik :)

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Je kan ter voorkoming van blaasontsteking ook cranberrypillen slikken.
    Volgens mijn verloskundige kon het geen kwaad tijdens je zwangerschap .

4. sabrina27

sabrina27 Actief lid

21 aug 2006
    279
    0
    0
    ik heb bij me 2 zwangerschappen van me meiden meerdere keren blaasonstekingen gehad ook gewoon medicijnen gehad.
    nou gelukkig bij deze nog geen 1 gehad even afkloppen.
    maar je hoeft je geen zorgen temaken hoor kan geen kwaad voor de baby.

5. Marijntje

Marijntje Bekend lid

9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Ja je kan het sneller oplopen tijdens de zwangerschap vanwege de ligging van de blaas. Altijd goed uitplassen, veel drinken en om de 2 uur gaan.

Ik dacht deze week dat ik het ook had vanwege pijn/een soort beurs gevoel na het plassen en veel harde buiken. Dat branderige tijdens blaasontsteking kan je namelijk niet altijd voelen tijdens je zwangerschap dus het kan ongemerkt gaan en dan naar je nieren overgaan en bekken. Dus goed dat je weet dat je het hebt.

Sterkte en beterschap,

m

6. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    ik had bij me eerste zwangerschap wel twee tot drie keer blaasontsteking heb bijna heel de zwangerschap antibiotica gehad dus kan geen kwaad hoor meis

7. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    hoe voelt een blaasontsteking meiden? ik vraag me me namelijk af of ik er geen heb...moet nog altijd erg veel plassen, vaak ook maar hele kleine plasjes. Sommige zeggen dat het plassen pijn doet maar dat voel ik niet. Wel enorme druk op mijn blaas en vervolgens echt maar een druppel plassen. ik moet binnenkort naar de VK dus maar ff een plasje meenemen denk ik..

8. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    ik slik nu elke dag vitamine C, en heb er geen last verder meer van gehad..

9. lucie

lucie Actief lid

13 mrt 2007
    335
    0
    0
    Ik heb ook een blaasonsteking gehad met een week of 14 en antibiotica gekregen. Ik wilde het eerst niet, maar het moest, omdat blaasonsteking weeenopwekkend kan zijn. Daarom moet het behandeld worden. Ik vertrouw er gewoon op dat de medicatie het kindje niet schaadt. W.b. cranberrysap: ik heb weer gehoord dat je dat juist niet teveel moet drinken tijdens je zwangerschap. reden is mij onbekend...

Deel Deze Pagina