beetje gekke vraag misschien maar hoe vroeg/laat begon jullie buikje te komen? ik vind in verhouding met mijn buik zonder zwangerschap dat ik al goed op weg ben zie mijn fotos in album met mijn eerste zwangerschap kreeg ik pas met 4 a 5 maanden een lichte bolling.
Ik begon vanaf week 7 een klein buikje te krijgen (darmen) en heb sinds week 12 al een flinke buik (zie mijn album). Mijn baarmoeder ligt ook al hoog..
Omdat ik normaal mijn buik altijd flink trainde en dit mijn eerste zwangerschap is, zag ik het zelf al heel snel. Maar dat andere onbekende mensen het zagen was bij ongeveer 17/18 weken. Mijn broeken zaten meteen al niet lekker meer, maar goed, ik droeg ook altijd behoorlijk strakke spijkerbroeken. Dus ik had al snel stretchjurkjes aan enz. dingen die niet knellen. Vanaf 20 weken was het echt overduidelijk. En nu kan niemand er meer omheen hihi
ik heb in week 10 een positiebroek gekocht, want ik kon bijna niks meer aan! ? had behoorlijk last van mn darmen in t begin...
Mijn buikje begon te groeien met zo'n 16/17 weken..... Een paar weken later zagen ook "onbekende" het!
Bij mijn dochter zag (ik) het vrij snel, bij zo'n maand of drie vier. Nu zag je het veel sneller, eigelijk gelijk al mijn oma vroeg zelfs voorzichtig, ben je weer in verwachting? jessica
leuk is dat he lekker vroeg een buikje bij mij is het nu zo dat mensen me aankijken dan naar me buik en dan zie je ze denken maar vragen durfen ze nog niet hahahahah vind dat erg leuk om te zien.
rastagirl dat laatste herken ik helemaal, ik kreeg al vrij vroeg een buikjemaar dat waren eerder mijn darmen, maar als ik dan bij ons de supermarkt in liep, zag je al die jonge meiden kijken , en niet willen vragen, en zo ook toen ik mijn eerste buikband droeg..voel eindelijk het kwartje '' o die is zwanger en niet alleen dik'' heerlijk is dat , daar kan ik dan weer echt van genieten hahah ( en nog steeds) zit namelijk zo'n jonge meid achter mijn vent aan hahaha en dan ga ik lekker met mijn dikke buik bij haar aan de kassa staan ooeeii gemeen hihih
hahhahaha nachtvlinder die is goed zou ik ook doen hoor en darmen of niet ben nu al trots op me buikie hoor hihih
@nachtvlinder, haha, dat zie ik mezelf ook al doen. Zodra ik een echt buikje begin te krijgen, ga ik dat ook doen, lekker met mijn dikke buik voor het meisje langs lopen dat al 4! jaar achter mijn vriend aanzit. groejtes suus p.s. mijn broeken beginnen nu te strak te zitten, maar je zit nog niet echt wat. Heb wel een positiebroek aan, zit gewoon veel lekkerder en daar gaat het om.
Ik heb van mezelf al een buikje, maar ik begin sinds twee weken te merken, dat mijn eigen buikje boller begint te worden.
Ik heb dat nu ook al, dat ik een buikje krijg..maar ik heb dan ook darmen die snel van slag zijn zeg maar...dusja....neem aan dat het daardoor komt....Ik zal proberen foto in mn album te zetten.. Zijn al een paar mensen geweest die het aan me zagen omdat ik dikker ben geworden....ik weeg dan ook al wat meer...alles groeit, mn borsten ook haha Liefs Syl
Ik had best snel een buikje! Ik weet het niet meer precies, maar met 13 weken had ik toch echt al een mooie bolling! En was het bijna niet meer te verbergen! broeken straks etc. Heerlijk vond ik het, lekker showen die buik!
Sinds vorige week bij mij , ik denk dat het vooral mn darmen zijn. Maar mn broeken beginnen al wat ongemakkelijk strak te zitten. Jou buik is inderdaad flink gegroeid , ik denk ook dat het sneller gaat bij een 2e. Toen ik zwanger was van mn zoontje had ik pas echt een serieuse buik toen ik 20 weken was. Dat zou deze zwangerschap wel eens wat vroeger kunnen worden. Ik durf er nog niet mee te pronken want ik wil het nog niet vertellen. De schrik zit er nog goed in van mn laatste zwangerschap... Gelukkig had ik het toen ook nog niet aan iedereen verteld.
écht zichtbaar vanaf week 22, zelf zag ik vanaf week 16 een klein bolletje, in week 20 overgestapt op positiebroeken........... Mona
heb bij de albums van jullie gekeken en bij sommige stonden idd foto's van de buik mooie buikkies allemaal hoor wauw