Ik had wat bloedverlies dus mocht daarom mijn hcg laten prikken. Bij 4 weken en 3 dagen, zit hij op 52. Aan de lage kant, zei de assistente, en dus is er kans op een miskraam. Ze benadrukte steeds dat het laag was. Vrijdag moet ik weer prikken, om te kijken of het gestegen is. Bij wie was het ook aan de lage kant. En hoe is dat verder gegaan?
Het is niet heel hoog, maar komt veel meer voor bij verder gezond verlopende zwangerschappen. Het bloedverlies lijkt me zorgelijker.... HCG range is heel ruim en het gaat meer om de stijging dan het getal zelf. Over twee/ drie dagen zou de waarde echt verdubbeld moeten zijn. Hoop voor je dat het gewoon goed zit!
Ik had tijdens mijn vorige zwangerschap bij 4w2d een hcg van 25. Twee dagen later was dit nog maar 6 en pas die avond begon het bloedverlies... Ik hoop heel erg voor jou dat het bij jou wel goed zit! Veel sterkte!!!
Niet veel bloedverlies hoor. De eerste keer na het douchen, een roze veeg. En daarna een keer na de ontlasting. Nu weer niks. Vorige week wel bruinverlies gehad. Ik denk dat het enige wat ik kan doen afwachten is.
Bedankt voor jullie reacties in ieder geval. Ik heb wel minder pijnlijke borsten, daar ga ik dan wel van alles aan ophangen. Geen buikkrampen, wel een beetje buikpijn af en toe.
Heel veel sterkte. Bij mijn vorige miskraam was mijn hcg ook 53 maar steeg goed. Toch een miskraam gehad. Fertiliteit poli vond het ook veel te weinig en het zou mis gaan. Naja uiteindelijk ging het ook mis. Ik heb gelezen op internet dat het ook vaak goed gaat hoor!!
Hoe is het nu met je Prinses? Mag je nog bloedprikken, en wanneer krijg je een echo. Sterkte, vreselijk die onzekerheid.
Het is zeker dat het misgaat. Te weinig stijging van het hcg. Nu afwachten op het bloedverlies. Niemand weet wanneer dit begint. Beetje raar allemaal, want daardoor heb ik vragen al: Zal ik gaan werken of niet. Ik weet het niet zo goed. Maandag mag ik contact opnemen met de gyn, om eventueel het hcg te laten prikken of dat de gyn even kijkt. Mag ook later, ben ik helemaal vrij in.
Wat verdrietig allemaal. W.b het werken, luister naar je gevoel. Het is niet alleen lichamelijk, maar ook geestelijk niet niets. Nogmaals heel veel sterkte de komende tijd, en ik wens je gauw een gezond wondertje toe.
wat vreselijk erg voor je.ik heb het drie maal meegemaakt na elkaar en de laatste keer had ik erg veel bloedverlies maar de tweede miskraam amper bloed of buikpijn.ik wens je héél veel sterkte en wat een beetje troost biedt is een kaarsje,dat wordt dan je vlindertje zijn/haar kaarsje en dat kan je af en toe branden .
sterkte meid bij mijn eerste zwangerschap na Menno had ik ook een laag hcg waarde voor die termijn (400 hcg met 5 weken ofzo denk ik)... en dit ging helaas ook snel mis bij mijn tweede zwangerschap na Menno had ik op 4 weken 2 dagen ook een hcg van 400 maar dit steeg wel goed door ! veel succes komende tijd en neem je tijd om het te verwerken!
Sterkte meid 2 wkn geleden was ik 4,5 wkn en had HCG waarde van 4000. Met 5 wkn, 2 dgn later, steeg ie naar 7000!