Ik heb nu al een dag of 3 een gemene stekende pijn in mijn rechterzij aan de achterkant, net onder mijn ribben. Het voelt als stekende spierpijn weet niet hoe ik het anders moet omschrijven Het straalt ook wel door naar voren, maar het hoofdgedeelte zit meer naar achteren gericht Ik vind het altijd een beetje onzin om voor zoiets naar de dokter te rennen, maar vindt het nu wel erg irritant worden, iemand die ook maar een idee heeft wat het zou kunnen zijn? Ben er gewoon woensdagochtend mee opgestaan............
Ik weet niet wat er is, maar ik had ook zoiets soortgelijks een week geleden ongeveer, echt een dag of 5 veel pijn gehad, ben toen wel naar de huisarts geweest omdat ik snachts gewoon niet kon slapen zoveel last ervan en het was ''niks'' in ieder geval, hij kon er niets van maken, en ik moest het even aankijken. op een ochtend dat ik wakker werd was het ook verdwenen achteraf heb ik zitten denken hoe het kon, en ik heb een dag voor het begon wel in de kou de voor en achtertuin hier als een malle staan schoonvegen met alle bladeren, dus misschien toch daar een verkeerde beweging gemaakt jij ook niet zoiets gedaan ?
Nee bij mijn weten heb ik niets bijzonders gedaan. Misschien in mijn slaap een rare beweging gemaakt of zo, maar dan zou je verwachten dat de pijn na een paar dagen afneemt. Dat is dus niet zo, pijn blijft gelijk, wordt ook niet erger, maar ook niet minder dus. Ik kan ook niet op die zij liggen, dan wordt de pijn wel erger
zou dan toch even naar de huisarts gaan maandag. vooral met erop liggen dat het erger word.. heb je al geprobeert voorzichtig wat duwen op sommige plaatsen, en rekken/strekken weet je misschien of het een spier is of wat anders. ( tja ik ben altijd een beetje van het zelf uitvogelen wat het kan zijn )
Ja heb ik geprobeert, maar kan zelf echt niet ontdekken wat het moet zijn. Wat het vervelend maakt is dat het inmiddels constant aan het uitstralen is. De beginplek zeg maar is hooguit 3 bij 3 cm, die zit echt heel hoog in mijn zij aan de achterkant, maar door het uitstralen is het een plek die helemaal doorloopt over mijn heup en dan naar linksonder naar de voorkant. Zo vervelend. Het is ook niet zo pijnlijk dat ik niets kan, gewoon een constante irritante pijn. Maandag moet ik eerst werken, ik hoop dat ik maandagmiddag bij de ha terecht kan.